Vil lige præsentere mig selv :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Lisbeth1985

Velkommen til

Håber du får meget glæde af siden Min mand og jeg er selv i behandling og jeg finder rigtig meget støtte hos alle de dejlige damer herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Babywish1

Hej smukke. Dejligt du også er kommet herind.. <3
Du ved jeg er her for dig min pige..

Anmeld

24. maj 2011

mariamiss6

rikke-aka-rapanden skriver:

Hej piger

Jeg er en pige på 25 , bor sammen med min skønne kæreste på 31 , vores 2 dejlige hunde, og vores skønne kanin

"vi" blev gravide sammen første gang i december 2008, hvor jeg desværre havde en SA.. Har tidligere haft 2 saèr, og har efterfølgende haft 1 mere vi er sikker på, men vi mistænker yderligere 2

Vi er nu begyndt i fertilitetsbehandling, og er igang med IUI behandling.. Jeg havde test dag i dag, men igår kom min mens desværre  Så nu har jeg fået fat i klinikken, og skal til follikel scanning igen her d.27, og så skal vi derefter igang med andet IUI forsøg...

Jeg håber at kunne finde en masse skønne piger at dele glæder og sorger med, og håber lidt her er en pænere tone, end på en anden side jeg også bruger...

Hey du rapand... hvor har jeg "set" dig før?

Jeg hedder mariamiss6 alle vegne... er du bruger på dubii også mon?

Anyways, velkommen til, og held og lykke med behandlingen

Anmeld

26. maj 2011

rikke-aka-rapanden

mariamiss6 skriver:

Hey du rapand... hvor har jeg "set" dig før?

Jeg hedder mariamiss6 alle vegne... er du bruger på dubii også mon?

Anyways, velkommen til, og held og lykke med behandlingen

Det er da lige netop Dubii je er på , hehe...

Anmeld

26. maj 2011

Clisolka

Velkommen til, håber du bliver glad for at være herinde 

Anmeld

26. maj 2011

o1Mutte

Velkommen til

Anmeld

26. maj 2011

AnneP

rikke-aka-rapanden skriver:

Hej piger

Jeg er en pige på 25 , bor sammen med min skønne kæreste på 31 , vores 2 dejlige hunde, og vores skønne kanin

"vi" blev gravide sammen første gang i december 2008, hvor jeg desværre havde en SA.. Har tidligere haft 2 saèr, og har efterfølgende haft 1 mere vi er sikker på, men vi mistænker yderligere 2

Vi er nu begyndt i fertilitetsbehandling, og er igang med IUI behandling.. Jeg havde test dag i dag, men igår kom min mens desværre  Så nu har jeg fået fat i klinikken, og skal til follikel scanning igen her d.27, og så skal vi derefter igang med andet IUI forsøg...

Jeg håber at kunne finde en masse skønne piger at dele glæder og sorger med, og håber lidt her er en pænere tone, end på en anden side jeg også bruger...

Hejsa! Og velkommen til!

Håber du får ligeså meget glæde af siden, og alle de skønne mennesker herinde som jeg har!

Anmeld

26. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger

Velkommen til. Håber du bliver glad for at være her. Hvis du har brug for at skrive med andre i samme situation vil jeg klart anbefale dig Barnløshedsgruppen. Der er mange søde piger klar til opbakning, råd og et lyttende øre hvis det er det man har brug for.

Har selv været i gruppen og spøger stadig derinde løbende fordi jeg er så glad for pigerne derinde og ikke kan slippe dem selv om jeg er videre nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.