Vil lige præsentere mig selv :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.224 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

rikke-aka-rapanden

Hej piger

Jeg er en pige på 25 , bor sammen med min skønne kæreste på 31 , vores 2 dejlige hunde, og vores skønne kanin

"vi" blev gravide sammen første gang i december 2008, hvor jeg desværre havde en SA.. Har tidligere haft 2 saèr, og har efterfølgende haft 1 mere vi er sikker på, men vi mistænker yderligere 2

Vi er nu begyndt i fertilitetsbehandling, og er igang med IUI behandling.. Jeg havde test dag i dag, men igår kom min mens desværre  Så nu har jeg fået fat i klinikken, og skal til follikel scanning igen her d.27, og så skal vi derefter igang med andet IUI forsøg...

Jeg håber at kunne finde en masse skønne piger at dele glæder og sorger med, og håber lidt her er en pænere tone, end på en anden side jeg også bruger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hejsa og velkommen til.
Jeg håber du vil blive glad for at være herinde.

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

18. maj 2011

LuciaLiann

Hej søde Rikke

Dejligt at se dig herinde også

Anmeld

18. maj 2011

rikke-aka-rapanden

Mange tak søde piger :-)

Anmeld

18. maj 2011

SD

rikke-aka-rapanden skriver:

Hej piger

Jeg er en pige på 25 , bor sammen med min skønne kæreste på 31 , vores 2 dejlige hunde, og vores skønne kanin

"vi" blev gravide sammen første gang i december 2008, hvor jeg desværre havde en SA.. Har tidligere haft 2 saèr, og har efterfølgende haft 1 mere vi er sikker på, men vi mistænker yderligere 2

Vi er nu begyndt i fertilitetsbehandling, og er igang med IUI behandling.. Jeg havde test dag i dag, men igår kom min mens desværre  Så nu har jeg fået fat i klinikken, og skal til follikel scanning igen her d.27, og så skal vi derefter igang med andet IUI forsøg...

Jeg håber at kunne finde en masse skønne piger at dele glæder og sorger med, og håber lidt her er en pænere tone, end på en anden side jeg også bruger...

hov hov.....  Dig kender jeg da

Inde fra min-mave

Vi deltog sammen (på samme side) i en voldsom debat der omhandlede egen betaling på fertilitetsbehandling, med en vist frk inmemoryofrex - remember? StineDegn aka minimolo

Velkommen til - jeg vil klart anbefale dig baby.dk frem for min-mave - hvis man da må det??

//Stine

Anmeld

18. maj 2011

Rockertand

Hej piger

Ja heeyy, jeg stemmer også i - det er da dig fra MM

STORT velkommen...

Anmeld

18. maj 2011

rikke-aka-rapanden

Hehe, lidt sjovt at blive genkendt... Jeg tror også jeg ender med at være mere her end på Mm.. Men nu må vi se :-)

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

Velkommen til.. Håber du bliver rigtig glad for at være her... 

Anmeld

18. maj 2011

Ranarupta

Hej piger

Hejsa - og velkommen til

Jeg er 32, har en 1 årig dreng (Albert) med min kæreste gennem lidt over 8 år.

Jeg håber, at du bliver glad for at "være her"

Anmeld

18. maj 2011

metski83

velkommen til :-) Det er et dejligt sted at være. Man kan slet ikke lade værre med, lige at skulle ind og kigge :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.