Ikke-eksisterende SMART gravidtøj???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

2babygirls

Nå nu er der vist ingen vej udenom dette indlæg....

Mine bukser strammer mere og mere efterhånden (uge 17+0 idag juhuuu ) - så jeg må vidst indse at jeg hellere må begynde at lede efter noget gravid tøj (især bukser) MEN er det bare mig der er meget modebevidst, eller hvad sker der for at man næsten intet smart gravidtøj kan finde?

Altså, uden at ville støde nogen, men hvem pokker går i store rillede fløjsbukser eller overalls??? Og keeedelige bluser ØV...

Heldigvis er det sommer, så muligheden for kjoler er der jo, men jeg vil egentlig bare høre om nogen af jer, har et godt link til noget smart gravid tøj?

Bestseller har en kollektion der hedder feed me, total fedt graviditetstøj !!!

Jeg købte forresten graviditetstøj i min egen størrelse. Skide smart, så shop du bare online

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Millesbaby

http://www.graviditetsklinikken.dk/Webshop/Butik%20forside-1.aspx kunne være et bud på lidt smart og billigt vente og amme tøj.
Ved min veninde havde stor glæde af deres tøj.

Anmeld

18. maj 2011

Tulle28

Hybjerg skriver:

Bor desværre ikke i nærheden af Zara og Topshop  Jeg elsker Asos, men ved ikke om jeg ender med den rigtige størrelse i gravitøj over nettet  

Jamen så kan du da shoppe på deres hjemmesider? Du skal bare kende dine mål...

Anmeld

19. maj 2011

Miss HH

Tina&Martin skriver:

Bestseller har en kollektion der hedder feed me, total fedt graviditetstøj !!!

Jeg købte forresten graviditetstøj i min egen størrelse. Skide smart, så shop du bare online

Taaak smukke  Det har de desværre heller ikke i Kolding, men har vist snart en god undskyldning for at komme på shopping tur hæhæ

Og så må jeg prøve på nettet og bestille i alm. størrelser

Anmeld

19. maj 2011

Miss HH

Millesbaby skriver:

http://www.graviditetsklinikken.dk/Webshop/Butik%20forside-1.aspx kunne være et bud på lidt smart og billigt vente og amme tøj.
Ved min veninde havde stor glæde af deres tøj.

Neeej et godt link - tak  det vil jeg kigge nærmere på

Anmeld

19. maj 2011

Sofia

ASOS

Anmeld

19. maj 2011

Rikke, Liam & Linus

Mine bukser strammer mere og mere efterhånden (uge 17+0 idag juhuuu ) - så jeg må vidst indse at jeg hellere må begynde at lede efter noget gravid tøj (især bukser) MEN er det bare mig der er meget modebevidst, eller hvad sker der for at man næsten intet smart gravidtøj kan finde?

Altså, uden at ville støde nogen, men hvem pokker går i store rillede fløjsbukser eller overalls??? Og keeedelige bluser ØV...

Heldigvis er det sommer, så muligheden for kjoler er der jo, men jeg vil egentlig bare høre om nogen af jer, har et godt link til noget smart gravid tøj?

Jeg stemmer også for mamalicius.

Jeg levede nærmest i et par af deres jeans hele graviditeten. Og så var jeg højgravid om sommeren, så brugte bare almindelige halvlange kjoler.

Jeg har et par jeans og en kjole til at hænge i skabet og fylde, hvis det er. Mener det er str. 38 og S. Skriv til mig hvis det har interesse, sælges billigt

Anmeld

19. maj 2011

Rebecca55

Hybjerg skriver:

Helt enig... Jeg bruger egentlig mest almindeligt tøj, køber bare større størrelser. Bukser osv. sætter jeg bare under maven for at det ikke strammer, for kan ikke holde ud hvis noget sidder over maven. Du skal også nok nå at få dine hedeture og så er det helt klart at anbefale ikke at have for mange lag på. Jeg har gået i sandaler i de sidste 2 mdr. fordi jeg konstant har det for varmt... He he... Jeg skriver fra IPad, så det står lige i en lang køre...

Anmeld

19. maj 2011

Miss HH

Rebecca55 skriver:

Helt enig... Jeg bruger egentlig mest almindeligt tøj, køber bare større størrelser. Bukser osv. sætter jeg bare under maven for at det ikke strammer, for kan ikke holde ud hvis noget sidder over maven. Du skal også nok nå at få dine hedeture og så er det helt klart at anbefale ikke at have for mange lag på. Jeg har gået i sandaler i de sidste 2 mdr. fordi jeg konstant har det for varmt... He he... Jeg skriver fra IPad, så det står lige i en lang køre...

Hehe dejligt du er enig  Synes bare det er svært at købe større almindelige bukser hvis de samtidig skal sidde godt. Må vist bare købe flere kjoler

Anmeld

19. maj 2011

cecilie1984

Hybjerg skriver:

Hmm jeg synes desværre ikke jeg har været heldig i H&M, ikke mht. bukser - men måske er det rigtigt at det er fordi min mave ikke er stor nok endnu  Mamalicious har jeg også hørt meget godt om, jeg må lige undersøge om man kan købe det i nogle butikker omkring min by, for det er lidt risikabelt at købe over nettet når det er størrelser man ikke er vant til

ellers må jeg også finde nogle slaskede bukser som jeg kan flytte ind i de næste mange måneder

Tak for hjælpen piger

kan se du kommer fra midt jylland.

Penny lane i kolding storcenter sælger mamalicious.

Det er bestemt det fedeste ventetøj man kan få det ligner alm tøj.

Nu ved jeg ikke hvor du præsis kommer fra. Men kommer selv fra vejle, og keder div steder omkring vejle hvor man kan købe mamalicious. Du må sige til hvis du vil vide mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.