Ikke-eksisterende SMART gravidtøj???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.274 visninger
24 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Miss HH

Nå nu er der vist ingen vej udenom dette indlæg....

Mine bukser strammer mere og mere efterhånden (uge 17+0 idag juhuuu ) - så jeg må vidst indse at jeg hellere må begynde at lede efter noget gravid tøj (især bukser) MEN er det bare mig der er meget modebevidst, eller hvad sker der for at man næsten intet smart gravidtøj kan finde?

Altså, uden at ville støde nogen, men hvem pokker går i store rillede fløjsbukser eller overalls??? Og keeedelige bluser ØV...

Heldigvis er det sommer, så muligheden for kjoler er der jo, men jeg vil egentlig bare høre om nogen af jer, har et godt link til noget smart gravid tøj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Muffinmus

Jeg købte sidst nogle super lækre mamalicious stramme jeans nickers, og lækre bluser- prøv dem på nettet, de har da en del:-)

Anmeld

18. maj 2011

Madam Blå

Har jeg desværre ikke. Men har et par helt ok jeans fra Mamalicious. De ligner deres almindelige jeans.

Jeg selv bruger kjoler. Mange kjoler. Og så findes der mange bukser, shorts og nederdele med elastik i taljen. Det er vist moderne i år. Skide praktisk siger min mave

Men sig endelig til, hvis du finder noget smart!

Anmeld

18. maj 2011

JacobsMoar

Jeg boede i min grimme grimme blomsterede bukser, der mest af alt mindede om et par natbukser.. Åh gud de var grimme...

Det lykkedes aldrig mig at finde noget vildt fedt tøj.. Men jeg følte mig sku heller ikke ret lækker, og tøjet havde nok ikke gjort den store forskel 

Anmeld

18. maj 2011

ModerNatur

Hehe.. Jeg havde samme problem, men slaskebukser og den side der hedder Mamalicious blev min redning.. og skal man bare bruge helt almindelige jeans, så er der dem i H&M  

Anmeld

18. maj 2011

otlitrom

Jeg har fundet 2 par jeans i H&M for 179,- stykket og bluser har jeg købt "alm", bare i større størrelser. Jeg synes gravidtøj kan være noget så kedeligt, så har næsten ikke købt noget..

Leggins og kjoler bliver min løsning de sidste 5 uger tror jeg

Anmeld

18. maj 2011

lycly

H&M har en rigtig sød kollektion af ventetøj, der har jeg købt det ventetøj jeg har. Og så er det billigt, hvilket jo er et plus, når man jo kun kan bruge det når man er gravid . 

Men det meste ventetøj er jo lavet til når maven er rimelig stor, så den ekstra elastik der ofte sidder i bukserne som skal op over maven, vil nok sidde løst på dig nu . Jeg brugte i en lang periode bare almindelige leggings indtil maven blev stor nok til ventebukser

Anmeld

18. maj 2011

Miss HH

Hmm jeg synes desværre ikke jeg har været heldig i H&M, ikke mht. bukser - men måske er det rigtigt at det er fordi min mave ikke er stor nok endnu  Mamalicious har jeg også hørt meget godt om, jeg må lige undersøge om man kan købe det i nogle butikker omkring min by, for det er lidt risikabelt at købe over nettet når det er størrelser man ikke er vant til

ellers må jeg også finde nogle slaskede bukser som jeg kan flytte ind i de næste mange måneder

Tak for hjælpen piger

Anmeld

18. maj 2011

Tulle28

Aj der er masser af smart graviditetstøj, Zara og topshop har en maternity linje og asos.com har også rigtig meget...

Anmeld

18. maj 2011

Miss HH

Tulle28 skriver:

Aj der er masser af smart graviditetstøj, Zara og topshop har en maternity linje og asos.com har også rigtig meget...

Bor desværre ikke i nærheden af Zara og Topshop  Jeg elsker Asos, men ved ikke om jeg ender med den rigtige størrelse i gravitøj over nettet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.