Har brug for hjælp ! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Aagaard

Jeg tror at var det mig ville jeg tage det roligt i en 3-4 uger mere, men kan du ikke teste positiv til den tid og mens stadig ikke er kommet, syntes jeg at du skal insisterer på at blive undersøgt grundigt.... Langtids udebleven mens kan jo også være tegn på at noget ikke er helt som det skal være.

Håber at endten test eller mens kommer i løbet af et par uger....

Det kan også være at hvis man flytter til et sted tæt på en anden kvinde, med en stærkere mens cyklus end en selv rykker ens egen cyklus så den passer sammen med hendes.

Så hvis du er flyttet til en lejlighed i et komplex og en af dine naboer/over/underboer har stærkere cyklus end dig, kan din sagtens flytte dig lidt og så falde i hak med hendes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Hej skønne damer....

Jeg er så super frustreret!! Min menses skulle være kommet for en uge siden, men der er slet ingen tegn på at den melder sig..

Jeg har taget 3 tests herhjemme, og idag 1 hos lægen, men alle er negative.. Ved godt at jeg måske virker lidt utålmodig, men det skyldes at min menses er SÅ præcis HVER gang ( kan sætte dato og klokkesælt på hvornår den kommer!)..

Min læge mener ikke jeg skal tænke mere over det, og at den nok skal komme - men jeg forstår det bare ikke???

Jeg har været gravid før, da jeg var 15, men blev nødt til at få en abort da jeg ikke var gammel nok til at blive mor. efter den abort fik jeg spiral og senere p-piller for at jeg ikke skulle blive gravid igen.. nu har jeg ikke taget p-piller i 2 år - så det kan ikke være pga forstyyrelser i hormonballancen (vil jeg mene)!?

Jeg går i skole, og har aldrig haft det så godt og afslappet som jeg har det nu- altså INGEN stress overhovedet, det går fantastisk på hjemmefronten osv..

Kan virkelig ikke finde en grund til at min menses ikke skulle komme til tiden.. Og når testene er negative, bliver jeg bare rigtigt bange for at der er noget galt med mig ..

Er der nogle af jer som har oplevet det samme???

Eller som først har kunnet teste positiv efter længere periode uden menses eller lign??

Tankerne flyver gennem hovedet på mig, og har virkelig brug for noget vejledning .

Håber at nogle af jer vil dele jeres erfaringer eller viden med mig..

jeg har prøvet at gå en uge over fordi jeg kom til at være for bange for evt graviditet... men det er mange år siden..

Anmeld

19. maj 2011

Lilje82

Anonym skriver:

Har lige været hos lægen idag.. testede negativt.. så det kommer vel. ellers kan jeg vel teste positivt på et tidspunkt..

Synes bare jeg har symptomer også.. Men det kan måske være fordi jeg går og tænker på om jeg er gravid eller ej, så jeg på en måde påvirker min hjerne eller lign?

Ja de kloge siger jo i hvert fald, at det er muligt til tider at udskyde det, hvis man virkelig går og ønsker en graviditet.

Så giv det noget tid og så skal den nok komme og ellers ville jeg kontakte lægen igen.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.