Hej skønne damer....
Jeg er så super frustreret!! Min menses skulle være kommet for en uge siden, men der er slet ingen tegn på at den melder sig..
Jeg har taget 3 tests herhjemme, og idag 1 hos lægen, men alle er negative.. Ved godt at jeg måske virker lidt utålmodig, men det skyldes at min menses er SÅ præcis HVER gang ( kan sætte dato og klokkesælt på hvornår den kommer!)..
Min læge mener ikke jeg skal tænke mere over det, og at den nok skal komme - men jeg forstår det bare ikke???
Jeg har været gravid før, da jeg var 15, men blev nødt til at få en abort da jeg ikke var gammel nok til at blive mor. efter den abort fik jeg spiral og senere p-piller for at jeg ikke skulle blive gravid igen.. nu har jeg ikke taget p-piller i 2 år - så det kan ikke være pga forstyyrelser i hormonballancen (vil jeg mene)!?
Jeg går i skole, og har aldrig haft det så godt og afslappet som jeg har det nu- altså INGEN stress overhovedet, det går fantastisk på hjemmefronten osv..
Kan virkelig ikke finde en grund til at min menses ikke skulle komme til tiden.. Og når testene er negative, bliver jeg bare rigtigt bange for at der er noget galt med mig
..
Er der nogle af jer som har oplevet det samme???
Eller som først har kunnet teste positiv efter længere periode uden menses eller lign??
Tankerne flyver gennem hovedet på mig, og har virkelig brug for noget vejledning
.
Håber at nogle af jer vil dele jeres erfaringer eller viden med mig..
Anmeld