Skak-kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

TTM

KarinaB. skriver:

SÅDAN !!! Og ligger du så ikke lige et par billeder ind? 

Har lige fortalt kæresten at sådan en er jeg altså NØDT til at eje... Han synes jeg er dybt åndsvag 

Jo, der kommer nok lidt billed-spam Plus jeg kommer nok til og lave marmor-kage / mazerinkage med farve i... Får min fantastiske svigerfamilie på besøg fredag, så mon ikke der skal leges med lidt gift-skak-kage... (Tænker lidt i grøn/pink m. blå midte)

da jeg viste den til min kæreste rystede han bare på hovedet... Jeg må bage ALT det jeg vil, så længe han får lov og smage

Jeg tror ikke mænd tænker over hvad kvinder bare MÅ eje, og hey, han skal da bare tænke på han får kage ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

JacobsMoar

TykkeTrunteMor skriver:

Jo, der kommer nok lidt billed-spam Plus jeg kommer nok til og lave marmor-kage / mazerinkage med farve i... Får min fantastiske svigerfamilie på besøg fredag, så mon ikke der skal leges med lidt gift-skak-kage... (Tænker lidt i grøn/pink m. blå midte)

da jeg viste den til min kæreste rystede han bare på hovedet... Jeg må bage ALT det jeg vil, så længe han får lov og smage

Jeg tror ikke mænd tænker over hvad kvinder bare MÅ eje, og hey, han skal da bare tænke på han får kage ud af det

Glæder mig helt vildt til at se den !!! 

Jo jo.. Kæresten er også tilfreds hvis jeg bare kage, men han ved at jeg altid ender med at bliver MONSTER sur på mig selv, fordi jeg så får spist for meget, og bliver sur ppå mig selv, fordi jeg gerne ville af med det slappe maveskind 

Måske derfor han synes det er en dårlig ide... 

Anmeld

18. maj 2011

TTM

KarinaB. skriver:

Så giv lige en opdate... 

HEY (nu bliver det langt ude) min kærestes, mosters, mands papsøster (de har samme far) arbejder sku da i Kræmmerhuset i Slagelse... En meget meget sød pige 

Nå... Off topic

Nu er jeg jo nysgerrig... Hvem af dem?

Anmeld

18. maj 2011

JacobsMoar

TykkeTrunteMor skriver:

Nu er jeg jo nysgerrig... Hvem af dem?

Hmm.. Hun hedder Heidi.. Mørkhåret..

Anmeld

18. maj 2011

TTM

KarinaB. skriver:

Hmm.. Hun hedder Heidi.. Mørkhåret..

*griner lige lidt MEGET*

Jamen dog, der kan man bare se.. Jamen hende kender jeg godt

Vi gik i klasse sammen fra BH-9 klasse

Anmeld

18. maj 2011

JacobsMoar

TykkeTrunteMor skriver:

*griner lige lidt MEGET*

Jamen dog, der kan man bare se.. Jamen hende kender jeg godt

Vi gik i klasse sammen fra BH-9 klasse

Arh hvor godt... Jeg kan godt lide hende Vi var til konfirmation sammen i weekenden 

Anmeld

18. maj 2011

TTM

Jeg opretter lige en SKAK-kage-tråd med billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.