Skak-kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.710 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

TTM

Hej I skønne kagekoner!

Nu er jeg begyndt og få mere blod på tanden, og fik forvildet mig ind på kræmmerhuset (Slagelse og Næstved)'s hjemmeside... Der er en kageform som er med skak-motiv indeni.. Er der nogen af jer som har prøvet den form???
Link;

http://www.kraemmerhus.com/shop/bageform-skaktern-458p.html

Fungere det?

Skal nemlig lave en kage og ville lave lidt ballade så den ikke bare blev en alm. chokoladekage

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

TTM

Slet ingen??

Anmeld

18. maj 2011

Caroline86

jeg har ikke prøvet den, men har set den flere gange og tænkt det kunne være sjovt

glæder mig til at se og høre om resultatet!

Anmeld

18. maj 2011

JacobsMoar

VILDT !!! Hvordan gør man det ?

Anmeld

18. maj 2011

TTM

KarinaB. skriver:

VILDT !!! Hvordan gør man det ?

Det ved jeg ikke Derfor jeg håbede der var nogle herinde som muligvis havde afprøvet den

Meeeen jeg ender jo nok nede i "Kræmmerhuset" og køber den... Både godt og skidt og bo i Slagelse

Anmeld

18. maj 2011

JacobsMoar

TykkeTrunteMor skriver:

Det ved jeg ikke Derfor jeg håbede der var nogle herinde som muligvis havde afprøvet den

Meeeen jeg ender jo nok nede i "Kræmmerhuset" og køber den... Både godt og skidt og bo i Slagelse

Så giv lige en opdate... 

HEY (nu bliver det langt ude) min kærestes, mosters, mands papsøster (de har samme far) arbejder sku da i Kræmmerhuset i Slagelse... En meget meget sød pige 

Nå... Off topic

Anmeld

18. maj 2011

TTM

KarinaB. skriver:

Så giv lige en opdate... 

HEY (nu bliver det langt ude) min kærestes, mosters, mands papsøster (de har samme far) arbejder sku da i Kræmmerhuset i Slagelse... En meget meget sød pige 

Nå... Off topic

*Gg* Neeeej det var sa ikke særlig langt ude Kun lidt

Men er 200 kr ikke meget for en form? Eller er det meget normalt? (bruger normalt KUN mine muffinsforme, bradepanden, 2 forskellige ildfaste fade og intet andet... så de har normalt været gaver eller indkøbt på tilbud eller lign. )

Anmeld

18. maj 2011

JacobsMoar

TykkeTrunteMor skriver:

*Gg* Neeeej det var sa ikke særlig langt ude Kun lidt

Men er 200 kr ikke meget for en form? Eller er det meget normalt? (bruger normalt KUN mine muffinsforme, bradepanden, 2 forskellige ildfaste fade og intet andet... så de har normalt været gaver eller indkøbt på tilbud eller lign. )

Hmm.. Så ikke lige på prisen.. Men joo, det vil jeg nu også mene... Jeg bruger faktisk næsten kun muffinsforme, og dem har jeg i silikone så de skal bare vaske af og genbruges... 

Men jeg kunne nu godt finde på at bruge 200 kr. på en form, bare fordi det kunne være sjovt at prøve 

Msåke man skulle ønske sig den i fødselsdagsgave 

Anmeld

18. maj 2011

TTM

KarinaB. skriver:

Hmm.. Så ikke lige på prisen.. Men joo, det vil jeg nu også mene... Jeg bruger faktisk næsten kun muffinsforme, og dem har jeg i silikone så de skal bare vaske af og genbruges... 

Men jeg kunne nu godt finde på at bruge 200 kr. på en form, bare fordi det kunne være sjovt at prøve 

Msåke man skulle ønske sig den i fødselsdagsgave 

Greb lige knoglen og ringede derned...

Der var kun 1 tilbage i butikken, og inden jeg nåede og tænke 2 sammenhængende tanker var ordene " Ej gider du ikke lægge den tilside? Jeg kommer når min søn vågner om ca 1 time"

Wupti... MEN jeg glæææææder mig nu Så den skal nok bruges i aften, jeg kan garanteret ikke vente

Anmeld

18. maj 2011

JacobsMoar

TykkeTrunteMor skriver:

Greb lige knoglen og ringede derned...

Der var kun 1 tilbage i butikken, og inden jeg nåede og tænke 2 sammenhængende tanker var ordene " Ej gider du ikke lægge den tilside? Jeg kommer når min søn vågner om ca 1 time"

Wupti... MEN jeg glæææææder mig nu Så den skal nok bruges i aften, jeg kan garanteret ikke vente

SÅDAN !!! Og ligger du så ikke lige et par billeder ind? 

Har lige fortalt kæresten at sådan en er jeg altså NØDT til at eje... Han synes jeg er dybt åndsvag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.