Cola ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Babyklar skriver:

det der bekymere mig er at han ikke sover særlig tungt, han små græder og siger lyde .. så han får jo ikke en dejlig lur jo, når den bliver afbrudt med hans lyde og små græden

prøv at stoppe med colaen og undgå for meget sukker....

der er en masse sukker og koffein i cola.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Moar2011

Lone H. skriver:

nej det er koffein det er hva jeg fik af vide af lægen, da julie var meget vågen og havde ret ondt i maven da hun var lille, og der levede jeg af cola og da jeg stoppede med at drikke meget cola, stoppede hendes lange vågenture og skrigeture

hvor meget cola drak du ? -jeg drikker max 3dåse..

ved ikk om storm har ondt i mavsen, men han sover ikk særlig tungt, han små græder og kommer med lyde .. så hans søvn bliver jo afbrudt ved det  men ved heller ikke om det skyldes cola..

Anmeld

18. maj 2011

Moar2011

Ni-ko-li-ne skriver:

prøv at stoppe med colaen og undgå for meget sukker....

der er en masse sukker og koffein i cola.....

Ja og så se om det giver pote..

Anmeld

18. maj 2011

Dansker I Holland

Babyklar skriver:

yes men ved du måske hvor meget man må drikke af de ting for at det er for meget? og bliver den bette påvirket feks ikke sover ret meget om natten ,.?

Jeg har altid drukket meget coca cola. Og det påvirkede at min datter havde MEGET svært ved at sove. Og så forsøgte jeg at stoppe med at drikke cola og der var straks ændring på hende. Så stoppede med cola og har ikke drukket det siden Heller ikke efter jeg stoppede med at amme Det skal dog lige siges at det ikke er nogen garanti at fordi du drikker cola, så bliver dit barn påvirket og ikke vil sove, for det er ikke alle børn som reagere på det. Men anbefales kan det i hvert fald ikke

Anmeld

18. maj 2011

Moar2011

Jeg har altid drukket meget coca cola. Og det påvirkede at min datter havde MEGET svært ved at sove. Og så forsøgte jeg at stoppe med at drikke cola og der var straks ændring på hende. Så stoppede med cola og har ikke drukket det siden Heller ikke efter jeg stoppede med at amme Det skal dog lige siges at det ikke er nogen garanti at fordi du drikker cola, så bliver dit barn påvirket og ikke vil sove, for det er ikke alle børn som reagere på det. Men anbefales kan det i hvert fald ikke

hatten af for dig, jeg synes det svært at lade hver med at drikke cola, men drikker MAX 3dåse om dagen .. hvad drak du så isted for?

men problemet er ikke at han ikke vil sove.. men at han sover meget uroligt, små græder og kommer med lyde , så hans søvn bliver jo afbrudt .. men ved ikk om det skyldes cola eller hvad det gør..

Anmeld

18. maj 2011

Ox.

Jeg kunne slet ikke drikke koffeinholdige drikke da jeg ammede, det gik lige i mavsen på hende ..

Anmeld

18. maj 2011

Dansker I Holland

Babyklar skriver:

hatten af for dig, jeg synes det svært at lade hver med at drikke cola, men drikker MAX 3dåse om dagen .. hvad drak du så isted for?

men problemet er ikke at han ikke vil sove.. men at han sover meget uroligt, små græder og kommer med lyde , så hans søvn bliver jo afbrudt .. men ved ikk om det skyldes cola eller hvad det gør..

Mange tak, men ja jeg synes osse det er MEGA hårdt, og jeg savner normalt cola hehe.. I stedet nu er det så mælk, saftevand eller juice osv

Jamen det var osse sådan med Nikita at hun klynkede meget i søvne og blev helt vildt aktiv Så tænkte vi at det da ike kunne være godt for en baby pga koffeinen

Anmeld

18. maj 2011

LRJ

Babyklar skriver:

hvor meget cola drak du ? -jeg drikker max 3dåse..

ved ikk om storm har ondt i mavsen, men han sover ikk særlig tungt, han små græder og kommer med lyde .. så hans søvn bliver jo afbrudt ved det  men ved heller ikke om det skyldes cola..

Kunne snit drikke 1,5-2 l selv men det stoppede jeg hurtigt med, og gik ned til nogle dåser i stedet

Anmeld

18. maj 2011

Moar2011

Mange tak, men ja jeg synes osse det er MEGA hårdt, og jeg savner normalt cola hehe.. I stedet nu er det så mælk, saftevand eller juice osv

Jamen det var osse sådan med Nikita at hun klynkede meget i søvne og blev helt vildt aktiv Så tænkte vi at det da ike kunne være godt for en baby pga koffeinen

Ja, der må være noget om det her også .. hvor langtid tog det fra du stoppet til at du så det hjalp?

men drak mere under graviditeten, men det kan vel slet ikke samligens.

Anmeld

18. maj 2011

Moar2011

Lone H. skriver:

Kunne snit drikke 1,5-2 l selv men det stoppede jeg hurtigt med, og gik ned til nogle dåser i stedet

det var os meget.. jeg drikker max 3dåser.. og drak mere under graviditeten . men det kan vel ikk samligens..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.