Cola ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.085 visninger
36 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Moar2011

håber på i kan hjælpe mig lidt, da det skaber lidt forvirring hos mig.. spørg selvfølgelig SP'en når hun kommer igen . -

- men er der råd om hvor meget Cola/sodavand man må drikke når man ammer ??? og hvilken påvirking har det hos guldklumperne ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Babyklar skriver:

håber på i kan hjælpe mig lidt, da det skaber lidt forvirring hos mig.. spørg selvfølgelig SP'en når hun kommer igen . -

- men er der råd om hvor meget Cola/sodavand man må drikke når man ammer ??? og hvilken påvirking har det hos guldklumperne ??

ting med koffein i, skal man spare lidt på... det er jo cola, te og kaffe... energidrikke osv...

Anmeld

18. maj 2011

Moar2011

Ni-ko-li-ne skriver:

ting med koffein i, skal man spare lidt på... det er jo cola, te og kaffe... energidrikke osv...

yes men ved du måske hvor meget man må drikke af de ting for at det er for meget? og bliver den bette påvirket feks ikke sover ret meget om natten ,.?

Anmeld

18. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Babyklar skriver:

yes men ved du måske hvor meget man må drikke af de ting for at det er for meget? og bliver den bette påvirket feks ikke sover ret meget om natten ,.?

hmmmm... alt hvad du spiser/drikker mellem ammemåltiderne får barnet ved næste måltid...

jeg ved ikke hvor meget er for meget, men de kan godt blive urolige og få ondt i maven

Anmeld

18. maj 2011

LRJ

alt med måde bevirkningerne er at barnet bliver hyperaktivt, dvs det vil ikke sove

Anmeld

18. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Babyklar skriver:

men altså, nu er jeres barn så lille endnu, at man ikke kan forvente at det sover igennem om natten:0)

Anmeld

18. maj 2011

Clisolka

Babyklar skriver:

Mens jeg stadig ammede drak jeg lidt cola - og det gik i mavsen på baby, men man må prøve sig lidt frem 

Som de siger: "alt med måde" 

Anmeld

18. maj 2011

Moar2011

Ni-ko-li-ne skriver:

men altså, nu er jeres barn så lille endnu, at man ikke kan forvente at det sover igennem om natten:0)

nej nej slet ikke, forventer jeg heller ikke ..

man han er rimelig urolig når han sover, kommer med lyde, utilfreds lyde osv. og er begyndt at være meget vågen .. og så var der en bekendt der sagde at det skyldes mit cola.. og drikker max 3dåse .. og han sku jo gerne begynde at være lidt mere vågen jo ældre han bliver vil jeg jo mene..

Anmeld

18. maj 2011

Moar2011

Lone H. skriver:

alt med måde bevirkningerne er at barnet bliver hyperaktivt, dvs det vil ikke sove

altså går udfra at det er normalt at han begynder at være mere vågen jo ældre han bliver ..

Anmeld

18. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Babyklar skriver:

nej nej slet ikke, forventer jeg heller ikke ..

man han er rimelig urolig når han sover, kommer med lyde, utilfreds lyde osv. og er begyndt at være meget vågen .. og så var der en bekendt der sagde at det skyldes mit cola.. og drikker max 3dåse .. og han sku jo gerne begynde at være lidt mere vågen jo ældre han bliver vil jeg jo mene..

hmmm jeg drak 1 dåse da jeg ammede og vores datter havde ondt i maven... kender en der måtte stoppe helt og kun drikke vand og mælk....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.