Keglesnit & Graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Mor til L&S

Hej!

Jeg har selv fået lavet keglesnit, men dog efter min graviditet!

Har godt hørt om det med at blive "syet sammen" MEN sådan som jeg har hørt det er det kun hvis du har fået lavet flere keglesnit, så det ikke er meget livmoderhals tilbage eller et STORT indgreb!

Jeg har fået at vide at jeg sagtens kan blive gravid når jeg vil på helt normal vis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Sildefisk

Mor til Liva skriver:

Hej!

Jeg har selv fået lavet keglesnit, men dog efter min graviditet!

Har godt hørt om det med at blive "syet sammen" MEN sådan som jeg har hørt det er det kun hvis du har fået lavet flere keglesnit, så det ikke er meget livmoderhals tilbage eller et STORT indgreb!

Jeg har fået at vide at jeg sagtens kan blive gravid når jeg vil på helt normal vis

Det er også rigtigt!

Dejligt at høre I er så mange der ikke har haft komplikationer men det er vi altså en lille del der har/ har haft, så man kan ikke bare sige, at der for alle kun er en lille risko for for tidlig fødsel, det afhænger af hvem du er og din situation ! jeg var i meget stor risko!

Anmeld

18. maj 2011

bullerbassen

manuka skriver:

Hejsa,

Ja jeg er ny her så ved ikke om jeg skriver i den rette kategori..

Men, jeg fik for snart 5 år siden et keglesnit for celleforandringer, intet dårligt ved den historie, alt gik godt og har ikke haft noget siden.. Min kæreste og jeg (har været sammen i 11år &nbsp, ønsker at blive gravide inden for det næste halve års tid (hvis vi selvfølgelig kan).. min bekymring går så på, hvordan det helt præcist fungerer det med at man skal ind og "syes" sammen inden man er mere end 3 mdr henne, for ikke at tabe barnet, og også at man inden man føder skal "klippes" op igen..

Jer med keglesnit og børn, vil I ikke dele ud af Jeres oplevelse med Jeres graviditet.. Jeg er nysgerrig på hvordan det med at man skal have foretaget et indgreb inden 3 mdr af graviditeten.. Gør det ondt, hvor lang tid tager det osv osv

Jeg har fået lavet keglesnit og efter følgende været gravid . Jeg er IKKE blevet snørret sammen og har aldrig hørt om det .

Jeg havde en ganske alm graviditet og fødte uge 38+ en skøn dreng

Anmeld

18. maj 2011

Mor til L&S

myr81 skriver:

Det er også rigtigt!

Dejligt at høre I er så mange der ikke har haft komplikationer men det er vi altså en lille del der har/ har haft, så man kan ikke bare sige, at der for alle kun er en lille risko for for tidlig fødsel, det afhænger af hvem du er og din situation ! jeg var i meget stor risko!

Tror ikk du skal være nervøs

Ved du om du har fået fjernet meget livmoderhals??

Anmeld

18. maj 2011

Sildefisk

Mor til Liva skriver:

Tror ikk du skal være nervøs

Ved du om du har fået fjernet meget livmoderhals??

Jeg tror du misforstår mig Jeg har gennemgået 2 graviditeter, begge meget komplicerede, fordi jeg har fået fjernet en meget stor del af livmoderhalsen.

Anmeld

18. maj 2011

Mor til L&S

myr81 skriver:

Jeg tror du misforstår mig Jeg har gennemgået 2 graviditeter, begge meget komplicerede, fordi jeg har fået fjernet en meget stor del af livmoderhalsen.

Sorry - troede det var TS som skrev til mig!!

Jamen det er da helt rigtigt - kommer jo an på hvor meget livmoderhals man får fjernet eller hvor mange operationer!!

Men dejligt du har fået 2 børn til trods for det

Anmeld

18. maj 2011

Sildefisk

Mor til Liva skriver:

Sorry - troede det var TS som skrev til mig!!

Jamen det er da helt rigtigt - kommer jo an på hvor meget livmoderhals man får fjernet eller hvor mange operationer!!

Men dejligt du har fået 2 børn til trods for det

Helt ok

Og ja du har helt ret,- men det har også kostet på den psykiske front, men nu er de her Hvad man ikke gør for sine børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.