vores hund tæt på angreb på min kæreste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

jeg har valgt at være ano pga jeg ikke lige føler for at i ved hvem dette skete hjemme ved.

min kæreste var først hjemme kl. 21 igår aftes, og da han kom hjem snakkede jeg med min mor, mens jeg græd pga noget andet. - men han kom ikke hen til mig, og trøstede mig, men satte sig derimod med sin computer i den anden sofa. da jeg havde lagt på, græd jeg stadig, men han reagerede stadig ikke. ( føler mig meget usynlig for tiden, så det rammer mig  endnu mere )
da vi så kommer i seng, konfrontere jeg det med ham, men han føler ikke han gjorde noget forkert, "hvad ville du have jeg skulle gøre?" øh ja. trøste mig nok? - han begynder at hæve stemmen, og får det til at lyde som om at det er mig den er galt med. jeg vil rejse mig op for at få pudset min næse, men idet jeg gør det, griber han færdig i mig og råber af mig, mens han holder mig nede, jeg prøver at få mig vredet løs, men det kan jeg ikke. Men tilgengæld vågner vores hund. hun springer op af sin seng, og hen til os, hvor hun gør og knoer af ham. ( hun er normalt aldrig en der gør sådan, specielt ikke af min kæreste, som er manden i huset, så der er fuld respekt, men ikke igår ) - det eneste jeg lå og "ventede på" var at hun sprang op på ham, fordi hun var så sur.

det stoppede da han slap min arm, men hun sad dog stadig og kiggede på ham..

måtte bare lige ud med det :/

OG nu er du vel ved at pakke dine ting??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Aves.

Skriver du det her for at fortælle at din hund passer på dig eller for at få kommentarer omkring og i forhold til din kærestes adfærd.

I forhold til hunden, så er det vel det hunde kan...altså passe på sin ejer..i forhold til kæresten, elsker I hinanden?

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Det er fordi hun beskytter sin ejer, det samme gjorder en af min mors hunde også overfor mig, intet forkert i det!

Vil da også helt klart mene det er din kærestes opførsel der er uacceptabel og ikke hundens!

er ikke negativ over hundens reaktion. er overrasket over at hun gjorde det. og det er overrasket på den gode måde.

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Skriver du det her for at fortælle at din hund passer på dig eller for at få kommentarer omkring og i forhold til din kærestes adfærd.

I forhold til hunden, så er det vel det hunde kan...altså passe på sin ejer..i forhold til kæresten, elsker I hinanden?

ja det gør vi. vi er forlovet og venter vores første barn. han holdte mig nede fordi han troede jeg ville "smutte væk fra problemet" og fordi han troede jeg ville blive aggressiv. problemet er bare at jeg først bliver aggressiv når folk tvinger mig eller holder mig fast.

Anmeld

18. maj 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

jeg har valgt at være ano pga jeg ikke lige føler for at i ved hvem dette skete hjemme ved.

min kæreste var først hjemme kl. 21 igår aftes, og da han kom hjem snakkede jeg med min mor, mens jeg græd pga noget andet. - men han kom ikke hen til mig, og trøstede mig, men satte sig derimod med sin computer i den anden sofa. da jeg havde lagt på, græd jeg stadig, men han reagerede stadig ikke. ( føler mig meget usynlig for tiden, så det rammer mig  endnu mere )
da vi så kommer i seng, konfrontere jeg det med ham, men han føler ikke han gjorde noget forkert, "hvad ville du have jeg skulle gøre?" øh ja. trøste mig nok? - han begynder at hæve stemmen, og får det til at lyde som om at det er mig den er galt med. jeg vil rejse mig op for at få pudset min næse, men idet jeg gør det, griber han færdig i mig og råber af mig, mens han holder mig nede, jeg prøver at få mig vredet løs, men det kan jeg ikke. Men tilgengæld vågner vores hund. hun springer op af sin seng, og hen til os, hvor hun gør og knoer af ham. ( hun er normalt aldrig en der gør sådan, specielt ikke af min kæreste, som er manden i huset, så der er fuld respekt, men ikke igår ) - det eneste jeg lå og "ventede på" var at hun sprang op på ham, fordi hun var så sur.

det stoppede da han slap min arm, men hun sad dog stadig og kiggede på ham..

måtte bare lige ud med det :/

tror du skal sætte kæmpe stor pris på din hund..

Den handling hvis hvem af jer der står øverst på hendes liste i flokken og det er DIG, eller du står ihvertfald som den der skal beskyttes...

Det er ikke et angreb som sådan men en måde at beskytte sin flok på, det er lidt omvendt af at når din hund gør noget den ikke må ignorer du den for så er den holdt ude af flokken..  forstår du mig??

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Tror ikke helt jeg forstår - er du mere bekymret for at hunden forsvarede dig end at din kæreste er voldelig imod dig? Det lyder helt selvudslettende... Måske du skulle have en pause fra det forhold?

jeg er ikke bekymret for hundens reaktion. sådan skal det ikke forstås. jeg er positivt overrasket..

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

ja det gør vi. vi er forlovet og venter vores første barn. han holdte mig nede fordi han troede jeg ville "smutte væk fra problemet" og fordi han troede jeg ville blive aggressiv. problemet er bare at jeg først bliver aggressiv når folk tvinger mig eller holder mig fast.

Ok, måske I skal arbejde lidt med jeres temperament og uhensigtmæssige magtforhold inden i får den lille.....mange steder er der gratis rådgivning.

Held og lykke...

Anmeld

18. maj 2011

jydeinden

sidder og får lyst at give den hund et KÆMPE kødben for at få din kæreste til at vågne bare en smule op, og nej jeg går ikke ind for vold, eller at hunden skal bide, men hvis det var det der skulle til for at han havde sluppet dig såååå.

Anmeld

18. maj 2011

Lillefe

Elmer&Amy skriver:

tror du skal sætte kæmpe stor pris på din hund..

Den handling hvis hvem af jer der står øverst på hendes liste i flokken og det er DIG, eller du står ihvertfald som den der skal beskyttes...

Det er ikke et angreb som sådan men en måde at beskytte sin flok på, det er lidt omvendt af at når din hund gør noget den ikke må ignorer du den for så er den holdt ude af flokken..  forstår du mig??

Anmeld

18. maj 2011

Miss HH

SØS skriver:

OG nu er du vel ved at pakke dine ting??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.