Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mig og aya er i tip top stand... men lille stakkels zia...
av av en ordenlig omgang blærebetændelse render hun stadig rundt med... så i dag skal vi til læge og han skal finde ud af om der er andet i vejen med hende
Her er min datter blevet ramt af forkølelse! IGEN IGEN IGEN IGEN!!
Ellers er der ikke noget, endnu.. Ved at jeg også bliver ramt af det møg inden længe..
Jeg er ikke syg, men jeg vil da lige ønske jer alle RIGTIG GOD BEDRING...
R&N skriver: Yep, mavekramper og diarre ;-( kæresten er også syg, men dog på arbejde... Så det er bare great! Vaskede 8maskiner tøj igår der stadig ligger og skriger på mig for at blive lagt sammen God bedring!
Yep, mavekramper og diarre ;-( kæresten er også syg, men dog på arbejde... Så det er bare great! Vaskede 8maskiner tøj igår der stadig ligger og skriger på mig for at blive lagt sammen God bedring!
hvor længe har det stået på... god bedring,,,
aya-zia skriver: mig og aya er i tip top stand... men lille stakkels zia... av av en ordenlig omgang blærebetændelse render hun stadig rundt med... så i dag skal vi til læge og han skal finde ud af om der er andet i vejen med hende
ååååhhh god bedring herfra
FrkLarsen skriver: Her er min datter blevet ramt af forkølelse! IGEN IGEN IGEN IGEN!! Ellers er der ikke noget, endnu.. Ved at jeg også bliver ramt af det møg inden længe..
åååhhh god bedring til jeres hjem
Janni. skriver: Jeg er ikke syg, men jeg vil da lige ønske jer alle RIGTIG GOD BEDRING...
iiiiiiihhhh tusind tak vi ønsker alle vi snart bliver raske
twinboys skriver: ååååhhh god bedring herfra
mange tak
Måtte sygemelde mig i morges med rygsmerter og migræne for 4.dag i træk
Skal til neurolog i næste uge, håber sgu ikke der er noget i vejen på øverste etage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128