Andre der er syge idag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.754 visninger
43 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

twinboys

øv bøv jeg vågnede igår kl. 5 med de vildeste mavekramper og kvalme...

Hvad mon jeg fejler... ??? Har stadig kvalme og føler mig sulten hele tiden, tvinger mig til at spise for at få gang i maven...

Og nej jeg er IKKE gravid

Andre der også er syge idag???

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Clisolka

twinboys skriver:

Hvad mon jeg fejler... ??? Har stadig kvalme og føler mig sulten hele tiden, tvinger mig til at spise for at få gang i maven...

Majbritt

Jeg har også ondt i mavsen her, men ingen kvalme  Min kæreste har ligget på langs de sidste 2 dage, så nu er det vist min tur... 

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

BB78 skriver:

Jeg har også ondt i mavsen her, men ingen kvalme  Min kæreste har ligget på langs de sidste 2 dage, så nu er det vist min tur... 

Ååååhhh nej god bedring

Anmeld

18. maj 2011

Kruse90

Jeg har mens smerter, ondt i hovedet og er blevet snot forkølet
Godt det kommer nu og ikke på torsdag i næste uge, der skal jeg til min første mundtlige eksamen

har ikke været til en eksamen i 4 år, og jeg er normalt skide eksamens angst, sådan så jeg kaster op, besvimer osv osv.

Så det er ikek noget jeg glæder mig til

Anmeld

18. maj 2011

NinaNymannMadsen

min datter har haft feber igår og lidt i morges dog er det væk nu. men hun er meget pyller og vil meget gerne hænge på mor eller far.
igår spiste hun ikk rigtig. og havde også meget rød numse.
så hun ligger også syg idag.

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

Kruse90 skriver:

Jeg har mens smerter, ondt i hovedet og er blevet snot forkølet
Godt det kommer nu og ikke på torsdag i næste uge, der skal jeg til min første mundtlige eksamen

har ikke været til en eksamen i 4 år, og jeg er normalt skide eksamens angst, sådan så jeg kaster op, besvimer osv osv.

Så det er ikek noget jeg glæder mig til

ååååhhh lille pus jeg håber snart at du kan ligge din tante rosa på hylden i mange måneder og slippe for den ...

Ang. eksamen ja så er vi fuldstændig ens... Jeg bliver også skidt kaster op og besvimmer har jeg gjort 1gang... men pøj pøj til dig

Majbrit

Anmeld

18. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

twinboys skriver:

Majbritt

ja vi er syge herhjemme  mig og datteren har været det i snart 1.5 uge.....  Synes ikke det er så sjovt at være syg når man samtidig skal være mor 

God bedring til jer alle!!

Anmeld

18. maj 2011

Kruse90

twinboys skriver:

ååååhhh lille pus jeg håber snart at du kan ligge din tante rosa på hylden i mange måneder og slippe for den ...

Ang. eksamen ja så er vi fuldstændig ens... Jeg bliver også skidt kaster op og besvimmer har jeg gjort 1gang... men pøj pøj til dig

Majbrit

ja det håber jeg godt nok også.
har aldrig set noget lignende

ØV at du også har det sådan.
Men man slippe rjo desværre ikke. Har det sådan at jeg har gode års karaktere, mon ikke de er vigtigere for dem jeg søger elevplads hos end selve eksamens karakteren?

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

Mor til prinsessen :-) skriver:

ja vi er syge herhjemme  mig og datteren har været det i snart 1.5 uge.....  Synes ikke det er så sjovt at være syg når man samtidig skal være mor 

God bedring til jer alle!!

øv alså god bedring er det med opkast

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

Kruse90 skriver:

ja det håber jeg godt nok også.
har aldrig set noget lignende

ØV at du også har det sådan.
Men man slippe rjo desværre ikke. Har det sådan at jeg har gode års karaktere, mon ikke de er vigtigere for dem jeg søger elevplads hos end selve eksamens karakteren?

selvfølgelig jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.