min datter går op i makeup på hendes egen måde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

NinaNymannMadsen

twinboys skriver:

Smiler ja vi er jo rollemodeller for vores børn...

ja nemlig.

derfor er ejg også rigtig glad for det ikke er ret meget makeup jeg bruger normalt for så er det ikk fra mig hun lære det hvis hun bliver en af de tøser der bare skal ha en ton makeup på. men det tror jeg nu ikk hun bliver ikk hvis jeg når at skal ha bare lidt at sige der når hun bliver ældre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

twinboys

Astasmor skriver:

ja nemlig.

derfor er ejg også rigtig glad for det ikke er ret meget makeup jeg bruger normalt for så er det ikk fra mig hun lære det hvis hun bliver en af de tøser der bare skal ha en ton makeup på. men det tror jeg nu ikk hun bliver ikk hvis jeg når at skal ha bare lidt at sige der når hun bliver ældre.

smiler

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

Ja, så kan man se hvor meget vores adfærd påvirker ungerne...her får Konrad også parfume på tøjet og alle tre drenge har i perioder gået med neglelak..

Anmeld

18. maj 2011

NinaNymannMadsen

Elmer&Amy skriver:

hvor hyggeligt  men så er det vidst ved at være tid til lige at ekstra tjekke at alt sminke er ude fra børnehøjde

Min mor lærte det på den dyre måde, ninja turtles var megt på mode i min barndom og jeg havde dem i hjemmesko og den ene havde rød maske-bind for øjnene på , jeg havde jo set moar tage rød læbestift på så Hello Chanel og så var den smurt i hele fjæset på mig

det står også så hun ikk kan få fat i det. det står gerne oppe i skabet over vaskemaskinen og det lige før jeg ikk selv kan nå det der så der kommer til at gå meget lang tid til hun kan.

men ja det jo hvad der kan ske, sådan er det når man ser hvad mor gør og man så ser hvordan ens rollemodeller fra tv og sådan noget ser ud jo.

Anmeld

18. maj 2011

NinaNymannMadsen

KaLee skriver:

Min knægt på 2 år, vil have hårbøjle og hårelastikker i, når jeg har det...

Men makeup er han dog ikke begyndt på endnu...

haha det er også lidt sjovt da.

min datter tager selv min hårbøjle hvis den ligger fremme og sætter den i håret ikk altid rigtig men den sidder der.
elastikker kan vi ikk endnu for hun ahr ikk rigtig noget hår på hovedet.

Anmeld

18. maj 2011

NinaNymannMadsen

Eva. skriver:

Ja, så kan man se hvor meget vores adfærd påvirker ungerne...her får Konrad også parfume på tøjet og alle tre drenge har i perioder gået med neglelak..

ja de lære det jo et sted fra

det er også lidt hyggeligt jo når de bliver så bevidst om havd vi gør og også selv vil.

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

Astasmor skriver:

ja de lære det jo et sted fra

det er også lidt hyggeligt jo når de bliver så bevidst om havd vi gør og også selv vil.

Børn vil jo gerne alt det vi andre gør.... og ja, det er det da..

Anmeld

18. maj 2011

NinaNymannMadsen

Eva. skriver:

Børn vil jo gerne alt det vi andre gør.... og ja, det er det da..

det også den eneste måde de lære på jo.

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

Astasmor skriver:

det også den eneste måde de lære på jo.

Learning by doing...

Anmeld

18. maj 2011

NinaNymannMadsen

Eva. skriver:

Learning by doing...

nemlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.