min datter går op i makeup på hendes egen måde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

NinaNymannMadsen

ja min datter på næsten 2 vil også ha makeup på når jeg tager på. hun står når jeg skal ha pudder på og peger på hendes kinder og øjne for at vise hun også vil ha på det samme gælder parfume så hiver hun lidt ned i hendes bluse og peger på brystkassen.
jeg syntes det er sødt.
hun får da også lov til at "få" pudder på. ladder som om jeg putter noget på svampen ejg bruger og så lige så stille dupper på hendes kinder. og så er hun jo rigtig stolt og går ind til far med det samme og siger " se fiiiiiin"

hun er nu altså bare super dejlig og syntes det er sjovt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Anne G

Hihi.. Hvor er hun da bare kær  Så kært når de begynder at blive opmærksom på hvad vi andre laver

Anmeld

18. maj 2011

sarahb

kender det..
Min SØN!!! han skulle ha krøllet sit hår fordi jeg stod og krøllede mit.. haha... Og siden han har langt hår ku det godt lade sig gøre..
Resdultatet han var meget stolt over. haha
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. maj 2011

NinaNymannMadsen

Anne G skriver:

Hihi.. Hvor er hun da bare kær  Så kært når de begynder at blive opmærksom på hvad vi andre laver

ja. hun er der med det samme når jeg går ud på badeværelset for at gøre mig klar til skole.
så sætter hun sig på toilettet og først skal vi jo børste tænder og det ved hun også godt, hun peger og siger tænder og så børster vi jeg børste først hendes tænder og så får hun selv lov. og så vil hun også ha makeup og parfume på lige som sin mor jo. hun vil også ha eyeliner og mascara men der siger jeg altså nej for det er hun alt for lille til endnu for hun kan jo også mærke hvis jeg ikk propper det rigtig på der jo. men det er hyggeligt at ha hende med.

Anmeld

18. maj 2011

NinaNymannMadsen

sarahb skriver:

kender det..
Min SØN!!! han skulle ha krøllet sit hår fordi jeg stod og krøllede mit.. haha... Og siden han har langt hår ku det godt lade sig gøre..
Resdultatet han var meget stolt over. haha

hvor er han da blevet fin.

det er lige som astas ene fætter noha han vil ha neglelak på hans fingre og tær hvis hans mor eller mig eller hans anden tante har det.

Anmeld

18. maj 2011

sarahb

Astasmor skriver:

hvor er han da blevet fin.

det er lige som astas ene fætter noha han vil ha neglelak på hans fingre og tær hvis hans mor eller mig eller hans anden tante har det.

ja det vil Isaac også men det får han IKKE lov til.. haha.. Det er kun til piger må han lære.. haha...

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

Smiler ja vi er jo rollemodeller for vores børn...

Anmeld

18. maj 2011

NinaNymannMadsen

sarahb skriver:

ja det vil Isaac også men det får han IKKE lov til.. haha.. Det er kun til piger må han lære.. haha...

noha får så lov på tærene.
men han er også lidt forkælet.

men ja det er kun til piger og det skal de også lære jo.

Anmeld

18. maj 2011

Carl-Emil's mor

Astasmor skriver:

ja min datter på næsten 2 vil også ha makeup på når jeg tager på. hun står når jeg skal ha pudder på og peger på hendes kinder og øjne for at vise hun også vil ha på det samme gælder parfume så hiver hun lidt ned i hendes bluse og peger på brystkassen.
jeg syntes det er sødt.
hun får da også lov til at "få" pudder på. ladder som om jeg putter noget på svampen ejg bruger og så lige så stille dupper på hendes kinder. og så er hun jo rigtig stolt og går ind til far med det samme og siger " se fiiiiiin"

hvor hyggeligt  men så er det vidst ved at være tid til lige at ekstra tjekke at alt sminke er ude fra børnehøjde

Min mor lærte det på den dyre måde, ninja turtles var megt på mode i min barndom og jeg havde dem i hjemmesko og den ene havde rød maske-bind for øjnene på , jeg havde jo set moar tage rød læbestift på så Hello Chanel og så var den smurt i hele fjæset på mig

Anmeld

18. maj 2011

eElak

Astasmor skriver:

jeg syntes det er sødt.

Min knægt på 2 år, vil have hårbøjle og hårelastikker i, når jeg har det...

Men makeup er han dog ikke begyndt på endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.