nogen der så paradise i dag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Gittemor09

benjamins'mor skriver:

Til morgenmaden får de et brev, Nicklas, havde fået en amulet om mandagen, han skal vælge en der skal i dyst med den nye fyr Emil. Han vælger Daghan, så skal Daghan også vælge en, han vælger så Kasper.

Mette og Tina fortæller Regitze at de to står sammen.

Regitze går mod sin gruppe og stemmer på hvem hun vil have ud. Og så ryger Kasper ud.

Kasper er ude, så nu danner Emil og Lis par.

Om aftene ligger Christina og Emil og hygger sig lidt, nede på Solo tror jeg det er.

Efter det sidder Mette og fortæller Jacob at Regitze lyver, og hun vil gerne stå sammen med Daghan. Jacob ved ikke helt hvem han skal stole på.

De sidder så oppe i lougen - Mette, Tina, Nick, Daghan, Jacob og Nicklas. De sidder og snakker om det med Regitze. Så kommer Regitze selv, og Mette siger at Regitze skal være ærlig overfor Jacob. Og så kommer Mette og Regitze vildt op og skændes sammen med Tina.

nick sidder ikke oppe i loungen om aftenen mener jeg.. det er kun de andre nævnte... men skidt pyt... drama var der da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Isabella_mor

jeg glæder mig SÅ MEGET til i aften.. 

DRAAAAAMAAAAAA

Anmeld

18. maj 2011

Benjamins'mor

Det bliver übber nice, har fået fortalt hvem der ryger..

Men glæder mig mest af alt til alle hemmelighederne, det er jo ikke alle vi har fået afvide.

Anmeld

18. maj 2011

Isabella_mor

benjamins'mor skriver:

Det bliver übber nice, har fået fortalt hvem der ryger..

Men glæder mig mest af alt til alle hemmelighederne, det er jo ikke alle vi har fået afvide.

om ikke så længe... jeg ligger og ser sonny halløj og det gider jeg egentlig ikke, men jeg skal ikke glemme det idag... 

Anmeld

18. maj 2011

Benjamins'mor

isabellamor skriver:

om ikke så længe... jeg ligger og ser sonny halløj og det gider jeg egentlig ikke, men jeg skal ikke glemme det idag... 

Hehe, ser jeg også. Men kun for at være på kanalen paradise kommer, ellers misser jeg altid det første kvarter. 

Anmeld

18. maj 2011

Isabella_mor

benjamins'mor skriver:

Hehe, ser jeg også. Men kun for at være på kanalen paradise kommer, ellers misser jeg altid det første kvarter. 

same here... hahaha... nu er det snaaaarrrrt. iiiih hvor det bliver fedt.. totalt drama.. 

det er første gang i mit liv jeg har fulgt med i paradise s længe.. og jeg ved ikke hvad jeg skal se når det er slut.

Anmeld

19. maj 2011

Benjamins'mor

isabellamor skriver:

same here... hahaha... nu er det snaaaarrrrt. iiiih hvor det bliver fedt.. totalt drama.. 

det er første gang i mit liv jeg har fulgt med i paradise s længe.. og jeg ved ikke hvad jeg skal se når det er slut.

Jeg fulgte også med sidste år, men det var fordi min kæreste flyttede hjemmefra og fik tv3. Vi havde aldrig haft tv3 derhjemme. Nu bor jeg selv hjemmefra, så self. har vi tv3 her. 

Men EEEEEELSKER at se paradise. Synes så bare der var mere spil sidste år, men mere drama i år.  I like.

Glæder mig til i aften! Og glæder mig til finalen.

Tror min aften bliver kedelig når det slutter, så har jeg ikke noget at se om aftenen længere udover DUM.

Anmeld

19. maj 2011

Isabella_mor

benjamins'mor skriver:

Jeg fulgte også med sidste år, men det var fordi min kæreste flyttede hjemmefra og fik tv3. Vi havde aldrig haft tv3 derhjemme. Nu bor jeg selv hjemmefra, så self. har vi tv3 her. 

Men EEEEEELSKER at se paradise. Synes så bare der var mere spil sidste år, men mere drama i år.  I like.

Glæder mig til i aften! Og glæder mig til finalen.

Tror min aften bliver kedelig når det slutter, så har jeg ikke noget at se om aftenen længere udover DUM.

det samme her... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.