nogen der så paradise i dag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.553 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Isabella_mor

jeg glemte det..!!!

fordi at baby.dk tog min opmærksomhed IGEN.. hahaha

hvad skete der i dag (tirsdag) ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Carina1977

isabellamor skriver:

jeg glemte det..!!!

Der var drama

Anmeld

18. maj 2011

Isabella_mor

Carina1977 skriver:

Der var drama

fortæææl 

Anmeld

18. maj 2011

Carina1977

Jeg håber virkelig der er nogle andre, der kan opdatere dig, for jeg er desværre ikke så god til at huske navne

Men der var i hvert fald 3 personer der skulle vælges ud, og så skulle de andre stemme om, hvem af de 3 der skulle sendes hjem. Det blev så kasper der røg ud.

Så blev Tina og hende den åbenmundede mørkhåret, sure på Regitze, fordi det var hendes skyld at han røg hjem. hun stemte nemlig imod sin gruppe.

Og så kom balladen og hold op hvor de råbte og skreg af hinanden, alt imens at stakkels Daghan prøvede at lege mellemmand hehe

Anmeld

18. maj 2011

Isabella_mor

Carina1977 skriver:

Jeg håber virkelig der er nogle andre, der kan opdatere dig, for jeg er desværre ikke så god til at huske navne

Men der var i hvert fald 3 personer der skulle vælges ud, og så skulle de andre stemme om, hvem af de 3 der skulle sendes hjem. Det blev så kasper der røg ud.

Så blev Tina og hende den åbenmundede mørkhåret, sure på Regitze, fordi det var hendes skyld at han røg hjem. hun stemte nemlig imod sin gruppe.

Og så kom balladen og hold op hvor de råbte og skreg af hinanden, alt imens at stakkels Daghan prøvede at lege mellemmand hehe

okay... 

stress.. jeg må vidst indlægge mig selv på søndag i min seng så jeg får det set, jeg er totalt fanget af det, men min ammehjerne får mig til at glemme at se det nogengange.!

Anmeld

18. maj 2011

Carina1977

isabellamor skriver:

okay... 

stress.. jeg må vidst indlægge mig selv på søndag i min seng så jeg får det set, jeg er totalt fanget af det, men min ammehjerne får mig til at glemme at se det nogengange.!

Hehe det kender jeg godt

Det er også svært at forklare, men der var i hvert fald drama i stor stil

Forinden afstemningen havde hende den mørkhåret og Tina meddelt Regitze at de 2 holdte sammen. Og Regitze var vist blevet skuffet over at de ikke havde fortalt hende det noget før. Hvilket måske ikke var så smart gjort af dem lige inden en afstemning.

men ja...se det på søndag, så er det vist nemmere at danne sig et billede af det

Anmeld

18. maj 2011

Mig med maven

Det bliver federe i morgen! Viaplay I LOVE YOU!

Anmeld

18. maj 2011

Isabella_mor

Mig med maven skriver:

Det bliver federe i morgen! Viaplay I LOVE YOU!

UUUHHHH.... shh shhh,,, ikke spoile... hihi.. 

Anmeld

18. maj 2011

lucas<3

isabellamor skriver:

jeg glemte det..!!!

vel du et link så du kan se det.?

Anmeld

18. maj 2011

Mig med maven

isabellamor skriver:

UUUHHHH.... shh shhh,,, ikke spoile... hihi.. 

Jeg fortæller ikke en pind... Men i kan godt glæde jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.