Hvad vejede i da i var i uge 21???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

annec

Jeg er i uge 28 og har taget 2,7 kilo på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

mrsminimus

det var ikke meget hvordan kan i lade være med at tage på... syntes ikke jeg spiser meget mere end hvad jeg plejer...

Anmeld

18. maj 2011

foto på lærred

Ja man kan nogle gange blive helt "deprimeret" over at læse om alle dem der enten har tabt sig eller kun har taget få kilo på (hvis man selv følger kurven) Men tag det ikke så tungt, er du normalt vægtig tager en gennemsnits kvinde ca 14 kilo på i en graviditet. Jeg kan ikke helt huske hvor meget jeg havde taget på på det tidspunkt du spørger om, men tror det var omkring 5 kilo, men så stod vægten også stille næsten en måned. Jeg har 6 uger tilbage og har taget ca 10 kilo på nu, og går ud fra det går stærkt nu de sidste par uger med at tage på.

Men husk der kan godt være spring hvor du tager meget på og så ikke så meget på i næste periode. Nogle tager også rigtig meget på i 3. semester hvor nogle stadigvæk kun tager støt på.

Hvis du ikke spise usundt eller lign. så tror jeg heller ikke du skal være så bekymret som hvis det var fordi du spiste en masse usunde ting (som visse andre ) Det kan jo også være vand eller lign i kroppen og det forsvinder hurtigt igen efter fødslen.

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

Min startvægt hed 60 kg.. Jeg er nu 22+2 og har taget 14 kg på... 

Det er så forskelligt hvor meget man tager på i graviditeteten.. 

Andre tager næsten ikke noget på, og nogle tager end del på... 

Anmeld

18. maj 2011

mrsminimus

Tak for jeres svar nu syntes jeg er mere rolig syntes selv det er gået så hurtigt lige pludselig... men man har jo lov at håbe det holder en lille pause smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.