Hvad vejede i da i var i uge 21???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.850 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

mrsminimus

Har været til jordmoder i dag og er nu oppe og veje 65 kg. puha jeg syntes det er meget min start vægt var 58,5 kg.

hvor meget havde i taget på i uge 21????

Skal lige sige jeg føler mig ikke tyk på nogen måde men kan ikke lide at jeg allerede er oppe på 65 kg men ved heller ikke om det er helt normalt på dette tidspunkt....

Håber virkelig der er nogen af jer piger derude der kan hjælpe mig lidt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Bshizzle

Jeg er godt nok 22+0.. Men jeg må ærlig indrømme at jeg ikke tør stå på vægten
Og skal først til JM slutningen af Juni  ( mit nr. 2 barn.. ).

Men jeg syntes ikke det er meget, når man tænker på alle kvinders kroppe er forskellige.  

Anmeld

18. maj 2011

sandratobias

Mener jeg havde taget ca 3 kg på på det tidspunkt (barn nr. 2) Min startvægt var 53 kg.. 

Anmeld

18. maj 2011

chael

mrsminimus skriver:

Har været til jordmoder i dag og er nu oppe og veje 65 kg. puha jeg syntes det er meget min start vægt var 58,5 kg.

Skal lige sige jeg føler mig ikke tyk på nogen måde men kan ikke lide at jeg allerede er oppe på 65 kg men ved heller ikke om det er helt normalt på dette tidspunkt....

Jeg er 21+0 idag og har indtil videre taget 2 kg på.

Det er mit 3. Barn.

Med min nummer 2, togjeg 8 kg på under hele graviditeten.

Og med min nummer 1, der tog jeg 32 kg på.

Så jeg har hanket op i mig selv, for ville ikke ende med alle de kg igen.

*Camilla 21+0

Anmeld

18. maj 2011

Levi&LilysMor

2-3 kg hvis jeg skulle gætte, for vægten herhjemme siger stadig det samme, ved lægen til uge 8 undersøgelse + vandrejournal vejede jeg 66 kg og min siger 65-66 hjemme, men nu må jeg se ...

Anmeld

18. maj 2011

Fenja09

Jeg er 26+0 nu og vægten siger minus 4,5 kg - tabte mig 5,5 kg de første 3 mdr. Så tog heller intet på i uge 21

Anmeld

18. maj 2011

otlitrom

Jeg havde taget 1-2 kg på.... Nu er historien så lidt en anden i uge 36 Nu er jeg på +10...

Anmeld

18. maj 2011

LRJ

+6 kg og endte meget højt inden jeg fødte

Anmeld

18. maj 2011

Carina1977

mrsminimus skriver:

Omkring uge 20, var jeg på minus 5 kilo, men det skyldtes at jeg kastede op, stort set hele graviditeten igennem. Da jeg fødte, havde jeg kun taget 2 kilo på alt i alt

Anmeld

18. maj 2011

mrsminimus

mange tak for alle jeres svar... syntes det er svært for jeg har ikke løst til at tage alt for meget på men syntes heller ikke jeg lever vildt usundt eller noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.