Twinboys - Skal vi snart sove?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Janni.

twinboys skriver:

har virkelig brug for god morgen er stadig syg øv bøv

Åh bette pus da  Rigtig god bedring, håber du snart er ovenpå 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

twinboys

Janni. skriver:

Ja vågen er du da heller ikke, der var intet billede af dig i sengen med den bærbare så jeg tror ikke på at du sad i din seng igår aftes 

Smiler jamen søde det gjorde jeg til sidst men nej ingen billede... er du syg mand så var alle folk blevet forskrækket og havde forladt baby.dk med det samme... Lignede jo l...---- ligger jo syg

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

Janni. skriver:

Åh bette pus da  Rigtig god bedring, håber du snart er ovenpå 

Håber jeg sandelig også... dumme mave

Anmeld

18. maj 2011

Janni.

twinboys skriver:

Smiler jamen søde det gjorde jeg til sidst men nej ingen billede... er du syg mand så var alle folk blevet forskrækket og havde forladt baby.dk med det samme... Lignede jo l...---- ligger jo syg

Ahh er sikker på at du er smækker lækker uanset om du er syg eller ej.. Du havde været det helt store træk plaster  Serveren var simpelhen gået helt ned hvis du havde smækket et billede ind 

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

Janni. skriver:

Ahh er sikker på at du er smækker lækker uanset om du er syg eller ej.. Du havde været det helt store træk plaster  Serveren var simpelhen gået helt ned hvis du havde smækket et billede ind 

uuuuhhh du bygger mit selvværd op tusind tak guuud nu er jeg slet ikke syg mere...

Anmeld

18. maj 2011

Janni.

twinboys skriver:

uuuuhhh du bygger mit selvværd op tusind tak guuud nu er jeg slet ikke syg mere...

Sådan..!!

Nå du, silas er vågen, smutter lige lidt.. Han er sulten 

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

Janni. skriver:

Sådan..!!

Nå du, silas er vågen, smutter lige lidt.. Han er sulten 

Skynd dig så han ikke falder i søvn igen... jeg vil ud at have morgenmad... og håbe det bliver nede i maven og ikke i toilettet

Anmeld

18. maj 2011

Janni.

twinboys skriver:

Skynd dig så han ikke falder i søvn igen... jeg vil ud at have morgenmad... og håbe det bliver nede i maven og ikke i toilettet

Håber morgenmaden blev indenbords, knægten sover nu 

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

Janni. skriver:

Håber morgenmaden blev indenbords, knægten sover nu 

maven rumlede og kvalmen sagde nej tak til mad men tvang den ned og ja kvalmen er der stadig og maven rumler stadig...

og nej er ikke gravid

Anmeld

18. maj 2011

Janni.

twinboys skriver:

maven rumlede og kvalmen sagde nej tak til mad men tvang den ned og ja kvalmen er der stadig og maven rumler stadig...

og nej er ikke gravid

Kvalmen kan også opstå af sult, det fandt jeg ud af da jeg var gravid. Tog lige et par uger før jeg fandt ud af at jeg altså var nødt til at spise oftere end jeg var vant til.

Er da ellers sikker på at en graviditet vil klæde dig rigtig godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.