Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er du træt?
jeg er ikke helt endnu... Hihi...
Ikke træt nok til at gå i seng endnu...
Skal vi dele en is? eller spise noget frugtsalat?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sad lige og tænkte på at twinboys skrev den anden dag at hun ikke ville sidde så sent oppe og kigge på baby. Sjovt du så lige laver denne tråd
Janni. skriver: Sad lige og tænkte på at twinboys skrev den anden dag at hun ikke ville sidde så sent oppe og kigge på baby. Sjovt du så lige laver denne tråd
Kunne ikke lade være...
Jeg ved Twinboys kan tåle lidt drilleri...
Herligt med en god gang latter før man skal sove (især når kæresten er gået møgsur i seng uden at sige godnat, vidst nok min skyld, kom til at give ham et par sandheder, som han åbenbart lige skal tygge på i nat, ups )
Janni. skriver: Herligt med en god gang latter før man skal sove (især når kæresten er gået møgsur i seng uden at sige godnat, vidst nok min skyld, kom til at give ham et par sandheder, som han åbenbart lige skal tygge på i nat, ups )
Ups... Han bliver da god igen...
MoarJ skriver: Ups... Han bliver da god igen...
Ork ja, det er jeg skam ikke så nervøs for.. Han skal lige sove på det, så er han klar igen. Jeg burde ski også gå i seng, knægten vågner omkring kl 2.
Men hvor pokker bliver TWINBOYS af ?!??
Janni. skriver: Ork ja, det er jeg skam ikke så nervøs for.. Han skal lige sove på det, så er han klar igen. Jeg burde ski også gå i seng, knægten vågner omkring kl 2.
Fis nu i seng...
Puh det er jo om ikke så lang tid...
MoarJ skriver: Er du træt? jeg er ikke helt endnu... Hihi... Ikke træt nok til at gå i seng endnu... Skal vi dele en is? eller spise noget frugtsalat?
hov hov er faktisk på vej i seng... men giver du is??? ja så er jeg på
twinboys skriver: hov hov er faktisk på vej i seng... men giver du is??? ja så er jeg på
Jaaaah jeg giver da is...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128