Udløbsdato på gravitamin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

CmarianN

Troldepussen skriver:

Så spis du roligt dine tabeletter...

Men efter hvad jeg ved så er piller lavet af noget Kemi-halløj, og grunden bl.a. til at der er en holdbarhedsdato er så vidt jeg ved manglende virkning og andre bivirkninger.

Der er da egentlig ikke nogen grund til at svare flabet. Jeg spurgte sådan set bare... Og når der står 6 månede kan det vel ligeså godt være den 1/6 som den 30/6?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

CmarianN

Mileva skriver:

Siger man ikke medicin og andre former for kosttilskud samt vitaminpiller ikke må tages efter udløbsdato?

Jeg ved det ikke, det er derfor jeg spørger 

Men når der står 6/2011, er det så lige så snart man træder ind i 6 mdr. eller inden udgangen?

Anmeld

17. maj 2011

CmarianN

Malthes mor skriver:

umiddelbart ville jeg tage en snak med apoteket, og hører hvad de siger. Kan vitaminpiller bliver forgamle??????

Ringer også til apoteket i morgen, men HVIS der nu var nogen der 100% vidste det  Det var jo et forsøg værd... 

Anmeld

17. maj 2011

Worldwide

CmarianN skriver:

Jeg ved det ikke, det er derfor jeg spørger 

Men når der står 6/2011, er det så lige så snart man træder ind i 6 mdr. eller inden udgangen?

eerhm... Uhm.. Altså, jeg ville nok gå efter den 1/6 For at være på den sikre side Men ellers prøv at høre ad på apoteket, de må helt sikkert vide det

Anmeld

17. maj 2011

CmarianN

Mileva skriver:

eerhm... Uhm.. Altså, jeg ville nok gå efter den 1/6 For at være på den sikre side Men ellers prøv at høre ad på apoteket, de må helt sikkert vide det

Ja det gør jeg også, men ville lige "prøve" lykken herinde først  Måske der var en farmaceut eller en som tidligere har undersøgt det 

Anmeld

17. maj 2011

Worldwide

CmarianN skriver:

Ja det gør jeg også, men ville lige "prøve" lykken herinde først  Måske der var en farmaceut eller en som tidligere har undersøgt det 

Se det ku jo være Det er der helt sikkert også - hun gemmer sig bare et eller andet sted Har du prøvet at google?

Anmeld

17. maj 2011

CmarianN

Mileva skriver:

Se det ku jo være Det er der helt sikkert også - hun gemmer sig bare et eller andet sted Har du prøvet at google?

Nej det har jeg faktisk ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.