Nu er jeg da helt forvirret.. er denne ÆL-test positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Rockertand

Absolut negativ.

Der er ikke andet for end at teste med f.eks. 6-8 timers interval og så se, hvordan udviklingen fortsætter, det kan gå begge veje.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

baby84

StineDegn skriver:

min ser sådan ud dagen før og op til 5 timer før den så bliver helt positivt.

Meget underligt når scanningen nu ikke viste store nok æg?

Ring til dem i morgen og hør dem ad. og test for gud skyld - KONSTANT!

Held og lykke

det gør jeg konstant.. tak for dit svar

Anmeld

17. maj 2011

baby84

Rockertand skriver:

Absolut negativ.

Der er ikke andet for end at teste med f.eks. 6-8 timers interval og så se, hvordan udviklingen fortsætter, det kan gå begge veje.

tusind tak..uha det er spændende. håber det er forud for æl og ikke efter

Anmeld

17. maj 2011

baby84

Da jeg brugte strimmelteste var teststregen klart tydeligere end kontrolstregen. Men da jeg var i behandling brugte jeg clearblue digital når strimmeltestene begyndte at vise 2 streger. Jeg turde simpelthen ikke andet end at bruge de digitale, for jeg skulle dælme ikke misse en behandling

det vil jeg købe i morgen så jeg er helt sikker. Tusind tak for din svar

Anmeld

17. maj 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

ja som overskriften siger så er jeg nu helt forvirret.

Som jeg haskrevet tidligere idag havde jeg været til scanning forud for æo med fryseæg. Denne viste desværre at jeg ikke havde nogen folikkeludvikling her på 16 dagen og at jeg derfor nok springer æl over i denne cyklus. Dette betyder at vi nok ikke får noget forsøg før sommerferien.

Nå men jeg aftalte med dem at jeg skulle tage æl test og komme igen fredag for en sikkerheds skyld.

Jeg tog så en æl test her til aften og fan..om den ikke var mørk og næsten positiv. Den så ud som mine tests plejer at se ud nogle timer inden de bliver sådan rigtig positive.  Teststregen var lige så mørk men ikke helt så bred som Kontrolstregen.

Kan i se om denne er positiv og er jeres normalt sådan med mindre der er æl igang (det skal siges at denne er fanget efter den blev tør hvor den har tabt lidt af styrken)?

Ved i om man kan få æl med æg der kun er 10mm og ikke har udviklet sig og om de så vil lægge æg op? Tænker at det da ikke kan være et særlig godt tegn.

håber i vil hjælpe

Jeg vil ikke mene, at den er postiv endnu.. Men den må da helt sikkert blive det i morgen eller i overmorgen

Anmeld

17. maj 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Jeg vil ikke mene, at den er postiv endnu.. Men den må da helt sikkert blive det i morgen eller i overmorgen

uhu jeg håber du har ret.. hvor er det trælst at du må vente så længe på den skide mens.. synes snart det må være vores tur

Anmeld

18. maj 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

uhu jeg håber du har ret.. hvor er det trælst at du må vente så længe på den skide mens.. synes snart det må være vores tur

ENIG!! Jeg håber virkelig, at vi begge har en spire i maven inden året er omme

Anmeld

18. maj 2011

Wish upon a star

Har du fået testet helt positiv??

Det er jo meget forskelligt fra person til person, hvor tydeligt den bliver. Men jeg vil tro at den er positiv inden for de næste tolv timer fra du tog de tests på billederne. Det kan gå meget stærkt lige pludselig. Så det er bare igang med lagengymnastikken

Anmeld

18. maj 2011

baby84

B&K skriver:

Har du fået testet helt positiv??

Det er jo meget forskelligt fra person til person, hvor tydeligt den bliver. Men jeg vil tro at den er positiv inden for de næste tolv timer fra du tog de tests på billederne. Det kan gå meget stærkt lige pludselig. Så det er bare igang med lagengymnastikken

den var positiv til morgen på strimmeltesten, men den digitale var stadig negativ. meget forvirrende. Jeg blev så scannet på fertilitetsklinikken fordi de jo egentlig skulle lægge æg op hvis jeg havde Æl, men de kunne intet se. Jeg havde stadig kun umodne folikler og ingen tegn på at jeg var klar til æl eller at jeg havde haft det. De kunne ikke forklare hvorfor jeg slog ud på strimmeltestene, så fra nu af bruger jeg kun clearblue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.