Nu er jeg da helt forvirret.. er denne ÆL-test positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

baby84

ja som overskriften siger så er jeg nu helt forvirret.

Som jeg haskrevet tidligere idag havde jeg været til scanning forud for æo med fryseæg. Denne viste desværre at jeg ikke havde nogen folikkeludvikling her på 16 dagen og at jeg derfor nok springer æl over i denne cyklus. Dette betyder at vi nok ikke får noget forsøg før sommerferien.

Nå men jeg aftalte med dem at jeg skulle tage æl test og komme igen fredag for en sikkerheds skyld.

Jeg tog så en æl test her til aften og fan..om den ikke var mørk og næsten positiv. Den så ud som mine tests plejer at se ud nogle timer inden de bliver sådan rigtig positive.  Teststregen var lige så mørk men ikke helt så bred som Kontrolstregen.

Kan i se om denne er positiv og er jeres normalt sådan med mindre der er æl igang (det skal siges at denne er fanget efter den blev tør hvor den har tabt lidt af styrken)?

Ved i om man kan få æl med æg der kun er 10mm og ikke har udviklet sig og om de så vil lægge æg op? Tænker at det da ikke kan være et særlig godt tegn.

håber i vil hjælpe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

WantingBaby2012

baby84 skriver:

Som jeg haskrevet tidligere idag havde jeg været til scanning forud for æo med fryseæg. Denne viste desværre at jeg ikke havde nogen folikkeludvikling her på 16 dagen og at jeg derfor nok springer æl over i denne cyklus. Dette betyder at vi nok ikke får noget forsøg før sommerferien.

Nå men jeg aftalte med dem at jeg skulle tage æl test og komme igen fredag for en sikkerheds skyld.

Jeg tog så en æl test her til aften og fan..om den ikke var mørk og næsten positiv. Den så ud som mine tests plejer at se ud nogle timer inden de bliver sådan rigtig positive.  Teststregen var lige så mørk men ikke helt så bred som Kontrolstregen.

Kan i se om denne er positiv og er jeres normalt sådan med mindre der er æl igang (det skal siges at denne er fanget efter den blev tør hvor den har tabt lidt af styrken)?

Ved i om man kan få æl med æg der kun er 10mm og ikke har udviklet sig og om de så vil lægge æg op? Tænker at det da ikke kan være et særlig godt tegn.

håber i vil hjælpe

Den ser helt klart positiv ud 

Held og lykke 

Anmeld

17. maj 2011

nielsen80

Hej søde,

Jeg synes bestemt, den ser positiv ud!Men betyder det så ikke at ÆL kommer inden for de næste 24-48 timer?

Anmeld

17. maj 2011

sweet

baby84 skriver:

håber i vil hjælpe

for mig ser den næsten eller hel positiv ud..

Anmeld

17. maj 2011

Mutti2B

Den er ikke positiv - endnu. Kontrolstregen er tydeligst. Men det ser ud til at den kommer en af dagene

Anmeld

17. maj 2011

Wish upon a star

Jeg syntes ikke den ser helt positiv ud, det er jo den streg til højre som er teststregen, og den ser ud til at mangle lidt i at være helt positiv. Men det er ved at være tæt på.

Anmeld

17. maj 2011

baby84

Mutti2B skriver:

Den er ikke positiv - endnu. Kontrolstregen er tydeligst. Men det ser ud til at den kommer en af dagene

ja tænker heller ikke selv den er hel positiv, men den plejer hos mig kun at være så tydelig når det er meget tæt på.

Hvordan plejer det være hos jer??

Anmeld

17. maj 2011

baby84

B&K skriver:

Jeg syntes ikke den ser helt positiv ud, det er jo den streg til højre som er teststregen, og den ser ud til at mangle lidt i at være helt positiv. Men det er ved at være tæt på.

tak..er din erfaring at den er tæt på når den er så tydelig. Synes den er mørk til at der slet ikke skulle vær eæl på vej

Anmeld

17. maj 2011

SD

baby84 skriver:

tak..er din erfaring at den er tæt på når den er så tydelig. Synes den er mørk til at der slet ikke skulle vær eæl på vej

min ser sådan ud dagen før og op til 5 timer før den så bliver helt positivt.

Meget underligt når scanningen nu ikke viste store nok æg?

Ring til dem i morgen og hør dem ad. og test for gud skyld - KONSTANT!

Held og lykke

Anmeld

17. maj 2011

Mutti2B

baby84 skriver:

ja tænker heller ikke selv den er hel positiv, men den plejer hos mig kun at være så tydelig når det er meget tæt på.

Hvordan plejer det være hos jer??

Da jeg brugte strimmelteste var teststregen klart tydeligere end kontrolstregen. Men da jeg var i behandling brugte jeg clearblue digital når strimmeltestene begyndte at vise 2 streger. Jeg turde simpelthen ikke andet end at bruge de digitale, for jeg skulle dælme ikke misse en behandling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.