Trillinger får lov at blive i maven lidt endnu...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Rebecca55

bøgelund1 skriver:

øv .. det er jo bare kæmpestort.. 

håber alt kommer til at gå perfekt for dig og dine små pus..  

Ja nu er det også rigtig ved at gå op for os, hvad der egentlig skal ske... Mange tak... Smil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

signe.

Rebecca55 skriver:

Den lille var stadig lille, men ellers så alt perfekt ud inde ved den. Så de får lov at blive i maven lidt endnu.... Wiiiihuuu. Dog sagde de at vi skulle pakke en taske, for de kan komme når som helst nu. Men jeg satser på at knibe sammen ihvertfald en uge endnu... Hi hi... Og tak for alle de søde beskeder i min tidligere tråd, det trøster meget med lidt støtte.

Dejligt at trilling 1 trives, selvom den er lille.. den skal nok komme efter det når den kommer ud Og dejligt at de ikke behøver hu hej at komme ud nu

Anmeld

17. maj 2011

Rebecca55

signe. skriver:

Dejligt at trilling 1 trives, selvom den er lille.. den skal nok komme efter det når den kommer ud Og dejligt at de ikke behøver hu hej at komme ud nu

Ja det er helt fantastisk, var helt høj da jeg kom ud fra scanning... Smil. Livmoderhalsen er bare ved at være godt kort og plukveerne bliver hårdere for hver dag. Så hver dag de er i maven ser vi som en gave.

Anmeld

17. maj 2011

SussieThyssen

Rebecca55 skriver:

Har jeg desværre ikke... Men lover at ligge nogle billeder ind af vores små troldepus, når de er kommet til verden... Altså når overskudet lige er til det... Hi hi

Hvis du tør..kan du vælge en af os piger fra staff, som du kan holde kontakt med og give besked, hvis du pludseligt går igang.
Vi har jo som bekendt tavshedspligt i staff, så du kan roligt udlevere dit tlf nr og sende sms.
Blot et forslag..for man er jo ved at revne af spænding.
Og juubiii..at du må have bebserne i mavsen lidt endnu..for hver dag bliver de lidt mere robuste

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. maj 2011

signe.

Rebecca55 skriver:

Ja det er helt fantastisk, var helt høj da jeg kom ud fra scanning... Smil. Livmoderhalsen er bare ved at være godt kort og plukveerne bliver hårdere for hver dag. Så hver dag de er i maven ser vi som en gave.

Jeg kan følge dig helt 100 %

Jeg er i uge 21+4 i dag, og fødte jo sidste gang i uge 24+4, så alle uger OVER uge 24 denne gang, bliver virkelig også værdsat.. heldigvis er alt perfekt, og der er ikke tegn på at jeg bliver syg igen

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

Rebecca55 skriver:

Den lille var stadig lille, men ellers så alt perfekt ud inde ved den. Så de får lov at blive i maven lidt endnu.... Wiiiihuuu. Dog sagde de at vi skulle pakke en taske, for de kan komme når som helst nu. Men jeg satser på at knibe sammen ihvertfald en uge endnu... Hi hi... Og tak for alle de søde beskeder i min tidligere tråd, det trøster meget med lidt støtte.

juhuuuuuuuuuu det bedste indlæg jeg har læst idag

Anmeld

17. maj 2011

foto på lærred

Forventer de, at du det sidste stykke tid skal være på hospitalet (hvis der går et par uger endnu)?

Anmeld

17. maj 2011

Rebecca55

Det kommer helt an på hvordan det hele udvikler sig.... Men det skal vi nok forberede os på vil ske.

Anmeld

17. maj 2011

Najsen86

Ej hvor dejligt.. tillykke med det

Anmeld

17. maj 2011

twinny

hvor skønt...

Lad os håbe alt bliver ved med at gå godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.