Trillinger får lov at blive i maven lidt endnu...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.751 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Rebecca55

Den lille var stadig lille, men ellers så alt perfekt ud inde ved den. Så de får lov at blive i maven lidt endnu.... Wiiiihuuu. Dog sagde de at vi skulle pakke en taske, for de kan komme når som helst nu. Men jeg satser på at knibe sammen ihvertfald en uge endnu... Hi hi... Og tak for alle de søde beskeder i min tidligere tråd, det trøster meget med lidt støtte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

foto på lærred

Det lyder rigtig godt. TIllykke med det. Hvor langt er du henne nu?

Anmeld

17. maj 2011

Rebecca55

foto på lærred skriver:

Det lyder rigtig godt. TIllykke med det. Hvor langt er du henne nu?

Jeg er i uge 31+3 i dag, så det går da heldigvis i den rigtige retning... Smil.

Anmeld

17. maj 2011

De3Guldklumper

hvor dejligt det hele så godt ud - krydser fingre for dem mindste ikke begynder at tabe sig så du kan ruge på dem så længe som muligt

Og hvor er det bare super flot at du har kunne bære dem så langt - glæder mig til at hører når de er kommet til verden

Anmeld

17. maj 2011

Vial

Rebecca55 skriver:

Den lille var stadig lille, men ellers så alt perfekt ud inde ved den. Så de får lov at blive i maven lidt endnu.... Wiiiihuuu. Dog sagde de at vi skulle pakke en taske, for de kan komme når som helst nu. Men jeg satser på at knibe sammen ihvertfald en uge endnu... Hi hi... Og tak for alle de søde beskeder i min tidligere tråd, det trøster meget med lidt støtte.

Jubiii - har sådan tænkt på jer..

Det er jeg så glad for at læse.

Go go lille smølf! (det er så ikke dig, men trillinge 1, jeg hentyder til.. haha)

Anmeld

17. maj 2011

Rebecca55

KaMa skriver:

Jubiii - har sådan tænkt på jer..

Det er jeg så glad for at læse.

Go go lille smølf! (det er så ikke dig, men trillinge 1, jeg hentyder til.. haha)

He he regnede også med det var 1'eren du hentydede til... Smil. Ja det er bare så fedt de lige får lov at blive lidt endnu. Skal til kontrol igen torsdag, så vi tager hver dag som en sejer...

Anmeld

17. maj 2011

bøgelund

Rebecca55 skriver:

hvor er det dejligt.. jeg glæder mig som et lille barn til at se de små.. håber du har en herinde, som kan holde os nysgerrige hoveder opdateret, når det går løs..  

Anmeld

17. maj 2011

Rebecca55

bøgelund1 skriver:

hvor er det dejligt.. jeg glæder mig som et lille barn til at se de små.. håber du har en herinde, som kan holde os nysgerrige hoveder opdateret, når det går løs..  

Har jeg desværre ikke... Men lover at ligge nogle billeder ind af vores små troldepus, når de er kommet til verden... Altså når overskudet lige er til det... Hi hi

Anmeld

17. maj 2011

bøgelund

Rebecca55 skriver:

Har jeg desværre ikke... Men lover at ligge nogle billeder ind af vores små troldepus, når de er kommet til verden... Altså når overskudet lige er til det... Hi hi

øv .. det er jo bare kæmpestort.. 

håber alt kommer til at gå perfekt for dig og dine små pus..  

Anmeld

17. maj 2011

Mi

Uhhhhh det var godt  Får at de fortsat vil have det så godt derinde at de bliver nogle uger endnu

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.