Menigitis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2008

lonemus

Vildt skræmmende!!

For at berolige mig selv lidt, tænker jeg, at hvis han var 3 år, så har han ikke fået den sidste nye vaccine mod menigitis, da den kun går tilbage til børn fra april 2006. Måske den havde hjulpet ham!?!?
Begge mine børn har fået denne nye vaccine og det vælger jeg at berolige mig selv med.....det rendte mig simpelthen koldt ned ad ryggen, da jeg læste det......det er jo virkelig det værste der kan ske...og jeg føler virkelig med familien.
Jeg troede egentlig ikke det kunne smitte!!!!

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2008

miver

Puha sikke en grim oplevelse og ja hvor er det syndt (forfærdeligt for de forældre) .

Jeg har selv haft menigitis da jeg var 3 ,på det tidspunkt boede jeg i familiepleje og havde min mormor på besøg og jeg var selvfølgelig dårlig og familieplejen havde kontaktede lægen det mente jeg havde influenza ,men til at held var min mormor stadig og holdt på vagtlægen skulle komme og over telefonen sagde vagtlægen det var menigitis og afsted på sygehus , har senere fået afvide det var på et hængende hår ,men har heldigvis ingen me`n og det er mange år siden ,
Ved man skal holde øje med nakkestivhed

knus Mie

Anmeld

13. november 2008

mette moren

ingen forældre durde opleve noget så frygtligt

Anmeld

13. november 2008

lonemus

miver skriver:

Puha sikke en grim oplevelse og ja hvor er det syndt (forfærdeligt for de forældre) .

Jeg har selv haft menigitis da jeg var 3 ,på det tidspunkt boede jeg i familiepleje og havde min mormor på besøg og jeg var selvfølgelig dårlig og familieplejen havde kontaktede lægen det mente jeg havde influenza ,men til at held var min mormor stadig og holdt på vagtlægen skulle komme og over telefonen sagde vagtlægen det var menigitis og afsted på sygehus , har senere fået afvide det var på et hængende hår ,men har heldigvis ingen me`n og det er mange år siden ,
Ved man skal holde øje med nakkestivhed

knus Mie

Puha, sikke noget, godt du kom over det!!

Mht nakkestivhed, ja...det har jeg også altid fået at vide. Men hvordan holder man lige øje med det? Jeg plejer gerne at se, om mine børn kan kigge nedad, altså på deres egen navle. Er det den rigtige måde??

Lone

Anmeld

13. november 2008

miver

lonemus skriver:

Puha, sikke noget, godt du kom over det!!

Mht nakkestivhed, ja...det har jeg også altid fået at vide. Men hvordan holder man lige øje med det? Jeg plejer gerne at se, om mine børn kan kigge nedad, altså på deres egen navle. Er det den rigtige måde??

Lone

Jeg bruger osse den med at kigge ned på navlen og hvis jeg en dag ville fornemme det var et problem ville jeg kontakte lægen med det samme (hellere en gang for meget)
knus Mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.