Menigitis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. november 2008

3rollinger

Puha, vi fik en seddel med om fra vores datters skole igaar, at der er en lille 3 aarig dreng der er doed af menigitis i denne uge. Han var i skolen dagen foer han doede og paa selve dagen foelte han sig utilpas og de tog til laegen.

Stakkels lille dreng og stakkels foraeldre. Begynder at graede paa deres vegne . Kan slet ikke forestille mig hvor haardt det maa vaere.

Nu gaar min datter i en klasse over ham og har sikkert slet ikke haft direkte kontakt, men man bliver lidt paranoid som mor til hende. Men nu er vi obs paa evenuelt symptomer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2008

MorCamilla

Puha ja så forfærdeligt.. Jeg kan godt forstå du er ops på om din datter får nogle symtomer. Hvilket jeg ikke håber at hun gør..
Føler med den lille drengs familie og venner...

Anmeld

13. november 2008

SaNiNa

puha kommer helt til at græde... mistede selv min tvillingsøster da vi var 16 måneder pga menigites...

hvor er det dog var tragisk... ved slet ikke hvad jeg skal sige...

Håber han forældre få en masse god støtte...

Sanne

Anmeld

13. november 2008

Pia.

puha da.... forstår godt din reaktion... 54.png... stakkels lille familie... tjekker man ikke de børn der evt. kan være blevet smittet ?

Knus fra Pia.

Anmeld

13. november 2008

Smølf

Hej Trine,

Æv hvor væmmeligt!! Det er bare ikke meningen at børn skal dø.
Og jeg kan godt forstå, at du holder ekstra øje med dine små. Jeg går ud fra at embedslægen dernede har taget stilling til evt. profylaktisk behandling af dem, som barnet har været i kontakt med??

Uha... Sebastian skal vist have en ekstra stor kramme-møsse tur, når han kommer hjem fra vuggestue!

Neta

Anmeld

13. november 2008

3rollinger

Jo, skolen har faktisk haandteret sagen ret godt synes jeg. De har foest haft moede med foraeldrene til de boern der har gaaet i klasse med drengen, foer de overhovedet har sendt information rundt til resten.

Og boernene fra klassen er ogsaa kommet i behandling. Det lyder meget rigtigt med det profylaktiske du siger. Er ikke saa godt til laegetermerne, som du jo af gode grunde er

Knus
Trine (som lige er blevet ringet op af min soens vuggestue da han kaster op og har tynd mave )

Anmeld

13. november 2008

stumpen-89

Øv øv.. Den sygedom burde udslettes..

Min storebror fik den, da han var 10 mdr, og som i dag er hjerneskadet

Anmeld

13. november 2008

Kloster

Puhha hvor må det være hårdt.
Det må absolut være det værste, man som forældre kan blive udsat for... At ens barn dør... Føj da...

Kloster

Anmeld

13. november 2008

Miamaja

13. november 2008

Hertzum77

puha det er grimt, får det helt skidt føler med den stakkels familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.