xbox kinect

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

malliebooh

Her kommer min lille update til spillet, eftersom jeg har lidt travlt

- Min kæreste satte mig igang. Den spørger om køn , vægt og den måler selv højde.. så spørger den om hvad formålet med fitness spillet er; udseende, formindske stressniveau eller andet.. og derefter hvor aktiv du er. Så kan du starte ud med et lille program. og ens første mål er at nå de 100 kcal.. der er også små minispil med, der sætter dig igang eller kan bruges som opvarmning og der er personlig træning og fitness hold (fitness boksning og andet) du kan vælge programmer efter om det er for at blive slank, flottere balder , efter fødsel og meget andet.. efter 20 min var jeg fyldt med sved og meget ømme ben og arme og sygt forpustet.. havde der forbrændt ca. 200 kcal. Det var meget sjovt men hårdt. men føler helt klart at det er noget der virker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Ka+Ma=Be

MalleH skriver:

Ja, de damer. Min kæreste er den stolte ejer af en xbox kinect og han har lige i dag fået sendt fitness spillet med posten.. (jeg overtalte ham til at købe det Det hedder vist Yourshape Fitness. eller sådan noget.. Det kan købes på coolshop.dk til xbox kinect.

Anyways, jeg er ikke hjemme nu så han er igang med at prøve det.

Han fortæller så at der er et program der hedder "bliv slankere" og et program der hedder "efter baby".. og så er der vist også nogle andre. Han siger det er hårdt og han sveder helt vildt, så det må jo virke!  Ville bare lige fortælle det til jer derude, der evt. hellere vil spendere lidt penge på en xbox, (hvis i ikke allerede har det) en kinect, og så købe spillet.. istedet for et månedligt beløb i det lokale fitnesscenter.. Det tæller også hvor mange kalorier du forbrænder Den har også mange andre funktioner Der er vist også en film på youtube hvor de viser hvad du kan i spillet.

Kinect kameraet har nogle infrarøde tingester, som opfanger dine bevægelser osv.. så det fungere på den måde.. ikke noget med at have controllere i hånden!!

Glæder mig til at komme hjem og prøve det!

Jah Kinect er genialt! Den har alt det man har savnet i wii'en - nemlig at man bruger hele sin krop, og ikke bare en åndet remote man kan sidde med i sofa'en

Vi købte kinect'en sidste år og har været rigtig glade for den - specielt når veninderne er på besøg og vi kan konkurrere i alle mulige spil Og danse Zumba hehe.

GENIALT!

Anmeld

20. maj 2011

malliebooh

Jah Kinect er genialt! Den har alt det man har savnet i wii'en - nemlig at man bruger hele sin krop, og ikke bare en åndet remote man kan sidde med i sofa'en

Vi købte kinect'en sidste år og har været rigtig glade for den - specielt når veninderne er på besøg og vi kan konkurrere i alle mulige spil Og danse Zumba hehe.

GENIALT!

jeg synes også det er super og grafikken er også meget bedre end wii!

Anmeld

20. maj 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

1000 tak for opdateringen...nu glæder jeg mig endnu mere,har nemlig fået manden til at tage det med hjem fra arbejde på mandag,weeeh

Anmeld

21. maj 2011

malliebooh

Pernilleh skriver:

1000 tak for opdateringen...nu glæder jeg mig endnu mere,har nemlig fået manden til at tage det med hjem fra arbejde på mandag,weeeh

super ! Første gang er hårdt, men allerede i dag hvor jeg har prøvet det anden gang, kan jeg mærke at jeg kan holde til lidt mere.. Man kan slutte af med noget der hedder Zen .. For at strække ud osv.

Anmeld

21. maj 2011

lykke mus

hvad er jeres erfaring med carnival spillet har nemlig tænkt lidt på at købe det men har bare hørt fra flere at det ikke er pengene værd

Anmeld

21. maj 2011

malliebooh

flower skriver:

hvad er jeres erfaring med carnival spillet har nemlig tænkt lidt på at købe det men har bare hørt fra flere at det ikke er pengene værd

det er ikke sjovt når man er 1 spiller, men det er sjovt når man kan spille imod hinanden.. og så er det sjovt at spille til fest. Synes det er et okay spil

Anmeld

21. maj 2011

lykke mus

MalleH skriver:

det er ikke sjovt når man er 1 spiller, men det er sjovt når man kan spille imod hinanden.. og så er det sjovt at spille til fest. Synes det er et okay spil

okay.. synes bare kinect spil er ret dyre og især vis de ikke er meget værd

Anmeld

22. maj 2011

malliebooh

flower skriver:

okay.. synes bare kinect spil er ret dyre og især vis de ikke er meget værd

jeg synes de fleste spil er dyre. Uanset om det er til xbox eller hvad det er Købte et spil til ps2 for 400 kr, engang.

Anmeld

22. maj 2011

lykke mus

MalleH skriver:

jeg synes de fleste spil er dyre. Uanset om det er til xbox eller hvad det er Købte et spil til ps2 for 400 kr, engang.

hmm der er jeg bestemt ikke enig har tit købt spil for 100-150 kr som har været rigtig gode og længe.. og især mange wii spil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.