xbox kinect

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

malliebooh

Ja, de damer. Min kæreste er den stolte ejer af en xbox kinect og han har lige i dag fået sendt fitness spillet med posten.. (jeg overtalte ham til at købe det Det hedder vist Yourshape Fitness. eller sådan noget.. Det kan købes på coolshop.dk til xbox kinect.

Anyways, jeg er ikke hjemme nu så han er igang med at prøve det.

Han fortæller så at der er et program der hedder "bliv slankere" og et program der hedder "efter baby".. og så er der vist også nogle andre. Han siger det er hårdt og han sveder helt vildt, så det må jo virke!  Ville bare lige fortælle det til jer derude, der evt. hellere vil spendere lidt penge på en xbox, (hvis i ikke allerede har det) en kinect, og så købe spillet.. istedet for et månedligt beløb i det lokale fitnesscenter.. Det tæller også hvor mange kalorier du forbrænder Den har også mange andre funktioner Der er vist også en film på youtube hvor de viser hvad du kan i spillet.

Kinect kameraet har nogle infrarøde tingester, som opfanger dine bevægelser osv.. så det fungere på den måde.. ikke noget med at have controllere i hånden!!

Glæder mig til at komme hjem og prøve det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Iiih,jeg glæder mig til at høre hvad du synes om det!Vi købte en Kinect efter jul,men har ikke rigtig fået den brugt,da den kræver såååå meget plads,og det har vi desværre ikke.Jeg kom på et tidspunkt til at sparke min mand da vi spillede fodbold,og det gjorde mega ondt...ja,altså ikke på ham

Jeg har rigtig meget overvejet at købe Yourshape,så jeg glæder mig som sagt til at høre hvad du synes om det.

Hvad gør I egentlig med pladsen?Synes det er ret irriterende at man skal fjerne sofabord osv.Og så synes jeg også den døjer med at opfange bevægelser både når der er for mørkt og for lyst.

Anmeld

17. maj 2011

malliebooh

Pernilleh skriver:

Iiih,jeg glæder mig til at høre hvad du synes om det!Vi købte en Kinect efter jul,men har ikke rigtig fået den brugt,da den kræver såååå meget plads,og det har vi desværre ikke.Jeg kom på et tidspunkt til at sparke min mand da vi spillede fodbold,og det gjorde mega ondt...ja,altså ikke på ham

Jeg har rigtig meget overvejet at købe Yourshape,så jeg glæder mig som sagt til at høre hvad du synes om det.

Hvad gør I egentlig med pladsen?Synes det er ret irriterende at man skal fjerne sofabord osv.Og så synes jeg også den døjer med at opfange bevægelser både når der er for mørkt og for lyst.

Ja indtil videre bliver tingene også flytter her, men sådan er det jo.

Men kæresten siger, at spillet opfanger ens bevægelser bedre end de andre spil.. Han siger at han også vil investere i et par håndvægte til spillet, ved dog ikke til hvad endnu, eftersom jeg ikke har prøvet det. Jeg kan først prøve det på fredag, for der kommer jeg hjem. Men skriver en "anmeldelse" med det samme efter jeg har prøvet det

Vi har også købt det nye spil der hedder Carnival.. Det synes jeg faktisk er ret sjovt og der er mange minispil med i det spil

Anmeld

17. maj 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

1000 tak,det vil jeg glæde mig til

Det er rart at høre at din kæreste siger at den opfanger bevægelserne bedre,for det har også været lidt at et problem,synes jeg.

Hmm,tror jeg lige vil finde en god anmeldelse at det og vise manden når han kommer hjem,han ville bestemt heller ikke tage skade af at tabe sig lidt

Anmeld

17. maj 2011

NinaNymannMadsen

det kunne være det var det spil vi så skulle ha her hjemme vi ahr også en xbox kinect og vi har 5 forskellige spil til den allerede vi har carneval: adventurs, joy ride, sport, sport island.

men kan da høre det er da det der itness jeg skal igang med når jeg har født til oktober da. du må jo lige fortælle hvordan det virker og hvad du syntes om det

Anmeld

17. maj 2011

malliebooh

Pernilleh skriver:

1000 tak,det vil jeg glæde mig til

Det er rart at høre at din kæreste siger at den opfanger bevægelserne bedre,for det har også været lidt at et problem,synes jeg.

Hmm,tror jeg lige vil finde en god anmeldelse at det og vise manden når han kommer hjem,han ville bestemt heller ikke tage skade af at tabe sig lidt

men jeg vil give dig ret i, at kameraet ikke altid opfanger, men for det meste gør den. Synes bare det er virkeligt rart at man slipper for at skal stå med controllere i hånden som ved fx en wii. Jeg vil da også meget hellere stå med et sjovt spil end at skulle ned i fitness centeret hver gang. Altså også når den kan tælle ens kalorier, og tror vist også der er en virtuel træner med i.  

så for engangs skyld kan man tabe sig ved at spille

Anmeld

17. maj 2011

malliebooh

Astasmor skriver:

det kunne være det var det spil vi så skulle ha her hjemme vi ahr også en xbox kinect og vi har 5 forskellige spil til den allerede vi har carneval: adventurs, joy ride, sport, sport island.

men kan da høre det er da det der itness jeg skal igang med når jeg har født til oktober da. du må jo lige fortælle hvordan det virker og hvad du syntes om det

vi har sport, adventure, joy ride, carnival og fitness spillet nu. synes joy ride er sjovt og et alternativ til almindelig bilspil , men det kan godt blive hårdt at stå med armene i luften.. 

Jeg synes nemlig også at det med at min kæreste sagde at der var det program til efter man havde født, var rigtigt godt.. og derfor synes jeg, at jeg skulle skrive det herinde

men jo, jeg skriver da en anmeldelse af det i løbet af fredagen

Anmeld

17. maj 2011

NinaNymannMadsen

MalleH skriver:

vi har sport, adventure, joy ride, carnival og fitness spillet nu. synes joy ride er sjovt og et alternativ til almindelig bilspil , men det kan godt blive hårdt at stå med armene i luften.. 

Jeg synes nemlig også at det med at min kæreste sagde at der var det program til efter man havde født, var rigtigt godt.. og derfor synes jeg, at jeg skulle skrive det herinde

men jo, jeg skriver da en anmeldelse af det i løbet af fredagen

okay. ja der er mange gode spil der til. som gravid er det dog begrænset for hvad jeg kan holde til da jeg ikk er særlig aktiv normalt. men spiller de spil jeg kan også for at holde mig igang og have det sjovt med kæresten også jo.
vil se frem til en anmeldelse.

Anmeld

18. maj 2011

malliebooh

min kæreste siger at der også er yoga med til spillet, ej altså, nu blir det endnu mere uudholdeligt at vente til på fredag han siger han har fået ømme lår, og han er ellers en meget aktiv fyr (cykler på arbejde og arbejder på en gård) . hehe.

Anmeld

18. maj 2011

malliebooh

okay, jeg har på fornemmelsen at han er MEGET begejstret for dette spil.. Han siger man starter med at fortælle hvilket køn man er, højde . vægt , alder, og så kan man vælge om ens personlige virtuelle træner skal være mand eller kvinde.. ej hvor jeg lige pludselig glæder mig ekstra meget til at komme hjem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.