Hunde bid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

JuelZ

Heeej piger

Synes lige jeg ville vide om nogen herinde er blevet bidt af hunde, og hvor gamle de var, og hvordan de har det med hunde idag ?

Jeg starter med mig selv :

Jeg er selv blevet bidt af en fuldvoksen tysk schæfer han da jeg var 10år. Jeg ELSKER hunde den dag idag, har stor respekt for dyrene men intet frygt overhovedet.

Hvad med jer !?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

B&J

Jeg er blevet bidt af en rotweiler i armen,... den dag i dag elsker jeg hunde... og jeg stod i butikken igår med en stor rotweiler den skulle lige have et ben med hjem sammen med ejeren og den var da så dejlig

Anmeld

17. maj 2011

twinny

Jeg er blevet bidt i benet a en rottweiler, da jeg var 10 år... Jeg elsker hunde også rottweiler. Jeg har selv to hunde.

Anmeld

17. maj 2011

LRJ

da jeg var 10 blev jeg bidt i ballen af en rottweiler, (selvforskyldt)Og jeg elsker hunde, og har selv haft en rottweiler

Anmeld

17. maj 2011

Dinna88

Min søster og jeg blev overfaldet da vi var yngre, af en schæfer. Den bed sig fast i min søsters jakke, hvor jeg løb alt hvad jeg kunne efter hjælp. Jeg mener at hun blev bidt i øjenbrynet og så var hendes jakke jo fuldstændig smadret. 

Jeg er i dag ikke  bange for hunde, men jeg tager mine forbehold. Små hunde har jeg intet problem med, for bider de mig, så kan jeg få dem til at stoppe. Større hunde nærmer jeg mig ikke, uden at ejeren har accepteret det, og så er det 100 % i hundens tempo. Men bange? Overhovedet ikke. Heller ikke overfor muskelhunde - men har de klippede ører og hale, så er jeg sgu smuttet.

Anmeld

17. maj 2011

chael

Tina-Hansen skriver:

Heeej piger

Synes lige jeg ville vide om nogen herinde er blevet bidt af hunde, og hvor gamle de var, og hvordan de har det med hunde idag ?

Jeg er selv blevet bidt af en fuldvoksen tysk schæfer han da jeg var 10år. Jeg ELSKER hunde den dag idag, har stor respekt for dyrene men intet frygt overhovedet.

Hvad med jer !?

Jeg blev bidt af en hvalp i næsen da jeg var lille til en børnefødselsdag.

Jeg elsker hunde og har aldrig været bange for dem.

Ønsker big brændende en hund, men har hverken tid eller overskud til en sådan lige nu, hvor vi har baby nr. 3 på vej.

Og den jeg ønsker mig, er renlig dyr, så det bliver ikke lige forløbig

*Camilla 20+6

Anmeld

17. maj 2011

N&J

Jeg blev bidt af en cocker spaniel blanding da jeg var 10, men det var selvforskyld - var dog ikke glad for den hund efter det. 

men blev så overfaldet af to labradorhunde (blev ikke bidt - med ejere som var typiske alkoholikker/hjemløse) for en 5 år siden, men det kombineret med andre ting gjorde at jeg begyndte at få angstanfald hver gang der var en løs hund - lille/stor det var ligegyldigt. 

Jeg havde ingenting når det kom til min egen hund (mine forældres en labador blanding) eller naboens - for dem havde jeg kendt siden de var hvalpe.

I dag 5 år efter, er jeg stadig ikke tryg ved løse større hunde - uanset race, men muskelhunde har jeg det slet ikke godt med - desværre, men det handler mere om ejeren og her hvor jeg bor er det ikke den type ejere der burde have hund overhovedet - og da slet ikke en muskelhund 

Anmeld

17. maj 2011

Tkcuf

Blev bidt af vores schæfer da jeg var lille- jeg bed bare igen og så var vi bedste venner. Den dag i dag er jeg stadig storelskende hundemenneske.

Anmeld

17. maj 2011

SussieThyssen

Tina-Hansen skriver:

Heeej piger

Hvad med jer !?

Jeg blev bidt godt og grundigt i den ene arm af min Dobermann, da jeg var 8 år og er stadig IKKE det fjerneste bange for hunde, for skylden var helt min egen....at hun bed mig altså.
Jeg har stadig et dybt tandaftryk i armen fra hendes flotte canines, hvor vævet aldrig er groet helt sammen i underlaget, så der kun er tyndt arvæv ovenpå. Og så var det endda kun et advarselsbid, havde hun virkeligt bidt til, så havde hun kvast armen på mig

Jeg har siden både haft Rottweiler og slædehund, og er aldrig blevet bidt af dem, men jeg har naturligvis respekt for deres sind og temperament.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. maj 2011

Majeha

Er selv blevet bidt i hoften af en schæfer(blanding) da jeg 4 år. Skammede mig over det og ville ikke sige det, så det var først, da jeg skulle i bad, min mor opdagede, jeg var grøn/sort ned ad benet. Men det skræmte mig ikke fra andre hunde. Fik selv en hund (kooikerhondje) i konfirmationsgave, efter et par år med intens plageri Var temmelig hundefreak på det tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.