Øv øv øv - endnu en gang er uheldet med os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

foto på lærred

Har ikke læst de andre svar, så håber ikke jeg gentager. Hvordan kan det være at de laver fryseforsøg uden homoner og ægløsning-sprøjte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

twinboys

for fan... da også... håber at der snart kommer en lille spire som kan vokse sig stor og stærk...

Sender dig et stort varmt kram det har du sikkert brug for..

Majbritt

Anmeld

17. maj 2011

baby84

os2 skriver:

Ja, det er bare rigtig meget træls. Jeg har selv prøvet det - troede også jeg havde regelmæssig mens.. men havde heller ikke de rette størrelser for at kunne få lagt æg op. Jeg skulle vente til næste cyklus hvor de så medicinerede med piller - femanest - så bestemmer de hvornår der kan lægges æg op.

Held og lykke med det hele

da du havde sådan en oplevelse fik du da ÆL? jeg er simpelthen skrup forvirret. De sagde at je nok sprang i mdr over idag til scanning fordi der slet ikke var sket noget som helst med mine æg nu på 16 dagen, men jeg skulle alligevel teste med ÆL tests for at være sikker. Jeg tog så en test da jeg kom hjem og tænkte at det helt sikkert ville være negativ, men nej. Den er meget mørk og jeg er næste 100% på at jeg får en top positiv test om nogle timer. Så mærkeligt,

Ved du om man kan få æg lagt op hvis man får ÆL med et bette uselt umodent æg??

Anmeld

17. maj 2011

Bavianis

Vil bare sige at det er utroligt, pisse meget mega nederen søde... Lorte, lorte lort...

Anmeld

17. maj 2011

nielsen80

Du får lige et kæmpe kram Håber virkelig snart, at lykken vender for dig.

Anmeld

17. maj 2011

Putomanen

Øv, hvor er det bare ærgeligt at logge ind og læse det!  En trist nyhed... Du får lige en  herfra og håber, at den varmer lidt.

Anmeld

17. maj 2011

baby84

nielsen80 skriver:

Du får lige et kæmpe kram Håber virkelig snart, at lykken vender for dig.

tusind tak..

Anmeld

17. maj 2011

baby84

Putomanen skriver:

Øv, hvor er det bare ærgeligt at logge ind og læse det!  En trist nyhed... Du får lige en  herfra og håber, at den varmer lidt.

Tusind tak

Anmeld

17. maj 2011

baby84

twinboys skriver:

for fan... da også... håber at der snart kommer en lille spire som kan vokse sig stor og stærk...

Sender dig et stort varmt kram det har du sikkert brug for..

Majbritt

Åhh tusind tak.. det håber jeg også bare så meget

Anmeld

17. maj 2011

baby84

foto på lærred skriver:

Har ikke læst de andre svar, så håber ikke jeg gentager. Hvordan kan det være at de laver fryseforsøg uden homoner og ægløsning-sprøjte?

jeg ved det ikke men tror bare gerne de vil undgå hormoner hvis de kan. Lige nu er jeg skide træt af den plan for det ikke til at holde ud at misse en cyklus når de bare kunne have styret det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.