Øv øv øv - endnu en gang er uheldet med os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

baby84

Jeg skulle forsøge med fryseæg igen efter at ingen overlevede i sidste cyklus.

Har så været til scanning dag 12 - ingen folikkel udvikling

og igen idag på 16 dagen - Stadig igen æg over 10mm hvilket betyder at jeg nok slet ikke får ÆL i denne mdr.

Jeg har altid troet at jeg havde nogenlunde regelmæssig cyklus, men nu viser det sig pludselig at min ÆL ligger vlidt sent eller slet ikke kommer. Bliver noget nervøs for om mine hormoner er i kluder på en eller anden måde.

Nå men er pisse skuffet. Hvis ikke jeg får ÆL får jeg jo heller ikke mens og så kan vi ikke komme igang med hverken fryse eller frisk cyklus inden sommerferien. Kan bare snart ikke klare flere skuffelser og mere ventertid  

Skal skannes fredag igen hvor jeg så er på 21 dagen i håb om at noget mod forventning er begyndt at udvikle sig

Er der nogen af jer der har prøvet at stå i samme situation eller først få ÆL meget sent?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Kruse90

Æv hvor er det bare en lorte dag idag
Vi skal selv vente til efter sommerferien, og det kan jeg slet ikke have med at gøre

Har ikke forstand på det du søger, men føler virkelig med dig

Anmeld

17. maj 2011

baby84

Kruse90 skriver:

Æv hvor er det bare en lorte dag idag
Vi skal selv vente til efter sommerferien, og det kan jeg slet ikke have med at gøre

Har ikke forstand på det du søger, men føler virkelig med dig

Øv kruse...øv øv øv hvor er denne verden bare en prøvelse. Synes ikke vi har fortjent at være så uheldige. Føler bare det hele står sille i ventetiden. Har du fået mens el?

Anmeld

17. maj 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

Jeg skulle forsøge med fryseæg igen efter at ingen overlevede i sidste cyklus.

Har så været til scanning dag 12 - ingen folikkel udvikling

og igen idag på 16 dagen - Stadig igen æg over 10mm hvilket betyder at jeg nok slet ikke får ÆL i denne mdr.

Jeg har altid troet at jeg havde nogenlunde regelmæssig cyklus, men nu viser det sig pludselig at min ÆL ligger vlidt sent eller slet ikke kommer. Bliver noget nervøs for om mine hormoner er i kluder på en eller anden måde.

Nå men er pisse skuffet. Hvis ikke jeg får ÆL får jeg jo heller ikke mens og så kan vi ikke komme igang med hverken fryse eller frisk cyklus inden sommerferien. Kan bare snart ikke klare flere skuffelser og mere ventertid  

Skal skannes fredag igen hvor jeg så er på 21 dagen i håb om at noget mod forventning er begyndt at udvikle sig

Er der nogen af jer der har prøvet at stå i samme situation eller først få ÆL meget sent?

Åhh søde.. Hvor er verden uretfærdig!! Jeg krydser fingre for, at det hele løser sig alligevel 

Kan de ikke sætte dig på provera eller p-piller for at få styr på din cyklus? Det har de tidligere gjort ved mig..

Anmeld

17. maj 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Åhh søde.. Hvor er verden uretfærdig!! Jeg krydser fingre for, at det hele løser sig alligevel 

Kan de ikke sætte dig på provera eller p-piller for at få styr på din cyklus? Det har de tidligere gjort ved mig..

det håber jeg også bare så meget. De sagde at de ikke kunne gøre noget med hormoner. Tror måske det skulle have været gjort fra starten af cyklussen hvis du skulle have virket. Bare totalt øv at kroppen ikke længere ved hvad der er op og ned

Anmeld

17. maj 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

det håber jeg også bare så meget. De sagde at de ikke kunne gøre noget med hormoner. Tror måske det skulle have været gjort fra starten af cyklussen hvis du skulle have virket. Bare totalt øv at kroppen ikke længere ved hvad der er op og ned

Det kan jeg godt forstå søde! Min krop er også helt rundtosset: jeg har ventet på mens i over 14 dage nu

Anmeld

17. maj 2011

Kruse90

baby84 skriver:

Øv kruse...øv øv øv hvor er denne verden bare en prøvelse. Synes ikke vi har fortjent at være så uheldige. Føler bare det hele står sille i ventetiden. Har du fået mens el?

nej den er slet ikke retfærdig! ´
Jeg forstår heller ikke hvorfor det lige skal være os der er ramt.

Ja fik mens imorges

Anmeld

17. maj 2011

AnneH

Åhhh nej.. Hvor er det bar mega træls og uretfærdig.

for at i får lidt medgang snart

Anmeld

17. maj 2011

os2

Ja, det er bare rigtig meget træls. Jeg har selv prøvet det - troede også jeg havde regelmæssig mens.. men havde heller ikke de rette størrelser for at kunne få lagt æg op. Jeg skulle vente til næste cyklus hvor de så medicinerede med piller - femanest - så bestemmer de hvornår der kan lægges æg op.

Held og lykke med det hele

Anmeld

17. maj 2011

Nessie

åååååårrrhhh nneeeeejjjj, hvor er det bare rigtig s.... uretfærdigt.

Jeg føler med jer, og også med Kruse90, det er en forfærdelig tid, og man føler bare at det er en lang ventetid og hormonindtagning.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at det snart lykkes for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.