FjolleTrold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Janni.

Kaufie skriver:

den er på indlægget FjolleTrold - fra i fredags....

Jeg siger til hende, at hun skal gøre det lidt tydeligere!

1000 tak, så fandt jeg det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Kaufie

Janni. skriver:

1000 tak, så fandt jeg det 

velbekomme - er glad for at kunne hjælpe min veninde igang 

Anmeld

17. maj 2011

Kaufie

MamaJakob skriver:

Det er da også nogle vildt fede (og billige) puder, hun har lavet! Men.... og nu afslører jeg jo lidt mig selv som totalt blog-spasser: skal jeg have en slags blog-profil for at kunne skrive/købe noget eller hvordan...? Kan ikke lige lure det inde på siden, og vil såååå gerne købe en pude til Jakob

Nu har hun fået rettet bloggen, så man ikke behøver have en blog-profil for at kunne skrive en kommentar. Så I må MEGET gerne skrive jeres kommentarer til hende direkte på bloggen istedet for her.

Anmeld

17. maj 2011

Kaufie

TheLittleOne skriver:

Er vild med kyserne

så synes jeg du skal skrive det til hende på bloggen - hun er ikke på baby.dk

Anmeld

17. maj 2011

Kaufie

ladydan1 skriver:

os mig :-)

Sisse

så synes jeg du skal skrive det til hende på bloggen - hun er ikke på baby.dk

Anmeld

19. maj 2011

FjolleTrold

Hej alle

Først og fremmest en kæmpe stor tak til Kaufie fordi du gjorde alle disse skønne mennesker opmærksom på min egen FjolleTrold.

Og til alle jer der har kommenteret: 1000 tak for jeres roser - de varmer mere end i aner.

Tak til jer der har bestilt - symaskinen arbejder på højtryk.

Og husk - intropriserne gælder kun i denne uge - jeg syr gerne flere puder, kyser og andet godt.

Go aften

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. maj 2011

twinboys

FjolleTrold skriver:

Hej alle

Først og fremmest en kæmpe stor tak til Kaufie fordi du gjorde alle disse skønne mennesker opmærksom på min egen FjolleTrold.

Og til alle jer der har kommenteret: 1000 tak for jeres roser - de varmer mere end i aner.

Og husk - intropriserne gælder kun i denne uge - jeg syr gerne flere puder, kyser og andet godt.

Go aften

Waaaauuuw så kom dagplejeren lige ind og kiggede jeg ville høre hvad du skal have for to barnevognspuder???

Majbritt

Anmeld

19. maj 2011

Nessie

FjolleTrold skriver:

Hej alle

Go aften

Syer du også drengetøj, på et tidspunkt?

Anmeld

20. maj 2011

FjolleTrold

Nessie - JA - det gør jeg da ;o). Jeg eksperimenterer for tiden med sjove stikninger og masser af små detaljer. Men de tager så lang tid at lave... Har du noget i tankerne og hvilken størrelse?

PS - I må meget gerne sende mig en mail: karina@thorup-callesen.dk for som Kaufie skriver, så er jeg faktisk ikke på baby.dk ;o). Det er bare fordi jeg er så nysgerrig at jeg har kommenteret Kaufies tråd med min FjolleTrold

Anmeld

21. maj 2011

Kaufie

Her er Naja med sin FjolleTrold pude.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.