FjolleTrold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.821 visninger
24 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Kaufie

Min veninde har så småt gang i en lille kollektion, der hedder FjolleTrold.

Jeg har selv bestilt puden til barnevognen og en forklædekjole med kyse - og venter nu blot på at få de flotte ting hjem.

Ta' et kig på hendes blog:  Hulahejsa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Troldemommi

Hvor er de bare super søde :-)

Anmeld

17. maj 2011

MamaJakob

Det er da også nogle vildt fede (og billige) puder, hun har lavet! Men.... og nu afslører jeg jo lidt mig selv som totalt blog-spasser: skal jeg have en slags blog-profil for at kunne skrive/købe noget eller hvordan...? Kan ikke lige lure det inde på siden, og vil såååå gerne købe en pude til Jakob

Anmeld

17. maj 2011

Kaufie

MamaJakob skriver:

Det er da også nogle vildt fede (og billige) puder, hun har lavet! Men.... og nu afslører jeg jo lidt mig selv som totalt blog-spasser: skal jeg have en slags blog-profil for at kunne skrive/købe noget eller hvordan...? Kan ikke lige lure det inde på siden, og vil såååå gerne købe en pude til Jakob

Jeg ved det faktisk ikke - er ikke selv blogger. Vi klarer det over tlf, men hun skriver man bare skal kontakte hende pr mail.

Anmeld

17. maj 2011

MamaJakob

Kaufie skriver:

Jeg ved det faktisk ikke - er ikke selv blogger. Vi klarer det over tlf, men hun skriver man bare skal kontakte hende pr mail.

Jeg er da også en klovn - har lige fundet stedet, hvor hun skriver sin mail, og at man skal kontakte hende derigennem. Flot Men tak.

Anmeld

17. maj 2011

TheLittleOne

Er vild med kyserne

Anmeld

17. maj 2011

Nemesis

TheLittleOne skriver:

Er vild med kyserne

os mig :-)

Sisse

Anmeld

17. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Har lige bestilt en barnevognspude... de er da geniale...

Anmeld

17. maj 2011

Janni.

Hmm så er jeg en større klovn - jeg kan ikke finde stedet hvor man kan sende en mail til hende 

Anmeld

17. maj 2011

Kaufie

Janni. skriver:

Hmm så er jeg en større klovn - jeg kan ikke finde stedet hvor man kan sende en mail til hende 

den er på indlægget FjolleTrold - fra i fredags....

Jeg siger til hende, at hun skal gøre det lidt tydeligere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.