Sutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

LenaJohansen

MorTilMalene skriver:

Malene vil kun have jumbo latex sutter de hedder godt nok 18mdr +

men vi har prøvet stort set alt andet... det virker ikke.. møg irriterende for jeg synes de er så grimme..

Ved ik lige hvad det er for nogen.. Men 18mdr + Det er da godt nok vildt at hun vil ha så stor sut... 

Ud fra dit billed, går jeg ikk ud fra at hun er så gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

MorTilMalene

LenaJohansen skriver:

Ved ik lige hvad det er for nogen.. Men 18mdr + Det er da godt nok vildt at hun vil ha så stor sut... 

Ud fra dit billed, går jeg ikk ud fra at hun er så gammel

hun er 6 ½ mdr... men sp siger god for det.. de sutter hun får er gigantiske.. og selvf kan man ikke købe dem nogen steder mere.. hmm så vi må se om vi skal stoppe med at bruge sut eller vi kan ffinde nogle andre..

Anmeld

17. maj 2011

LenaJohansen

MorTilMalene skriver:

hun er 6 ½ mdr... men sp siger god for det.. de sutter hun får er gigantiske.. og selvf kan man ikke købe dem nogen steder mere.. hmm så vi må se om vi skal stoppe med at bruge sut eller vi kan ffinde nogle andre..

okay dejligt hun siger go for det

Træls at sutter "udgår" egentlig..

Anmeld

17. maj 2011

Den lykkelige

Min datter på snart 12 uger vil kun have de flade i spidsen..

Anmeld

17. maj 2011

2babygirls

LenaJohansen skriver:

her vil min datter kun bruge flade latex

Der skulle os have været valgmulighederne :

Runde

Flade

Men der gik lige ged i det

i lagde ud med en latex anatomisk den første måned, så købte vi silikone anatomisk og nu bruger hun både den "flade" og anatomiske i silikone, men vi fortrækker mam air sutten.

Anmeld

17. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
LenaJohansen skriver:

Det er ikk tit jeg har hørt nogen tage imod begge slags

Begge mine børn har været ligeglade, hvilken slags materiale sutterne var lavet af - bare de var runde

Anmeld

17. maj 2011

132319

Jeg bryder mig ikke om silicone sutter -Og ja, jeg ved godt at det ikke er mig der skal sutte på dem, men alligevel 

Kamille fik i starten anatomiske natursutter, det var mest fordi storebror stadig brugte MAM sutter og jeg gerne ville undgå forvirring når han skulle smide den.

Min plan var egentlig at fortsætte med natursutter men hun havde for det første SÅ svært ved at holde ordentlig på den når hun skulle falde i søvn (det er kun der hun bruger den) og så blev jeg SÅ ærgerlig når vi mistede en, de koster jo trods alt 50 kr stykket 

Derfor bruger hun nu MAM med naturgummi og er rigtig glad for dem 

Jeg har aldrig oplevet at nogle af mine børn har taget en bid af sutten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.