Sutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken type sut bruger dit barn ?z

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.918 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

LenaJohansen

her vil min datter kun bruge flade latex

Der skulle os have været valgmulighederne :

Runde

Flade

Men der gik lige ged i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Angelspot

Vi prøvede en del til at starte med, men han ville ikke tage sutten. Indtil vi en dag prøvede at give ham en af de helt alm standart sutter med brunt suttehoved, slurp, så røg den ind! Og det var selvom sutten var beregnet til over 6 mdr i størrelsen, han var kun 2 mdr på det tidspunkt. Jeg prøvede at købe de samme sutter, bare til 0 mdr, så dutten ikke var så stor, men den ville han slet ikke have, så det blev den store

Anmeld

17. maj 2011

LenaJohansen

Angelspot skriver:

Vi prøvede en del til at starte med, men han ville ikke tage sutten. Indtil vi en dag prøvede at give ham en af de helt alm standart sutter med brunt suttehoved, slurp, så røg den ind! Og det var selvom sutten var beregnet til over 6 mdr i størrelsen, han var kun 2 mdr på det tidspunkt. Jeg prøvede at købe de samme sutter, bare til 0 mdr, så dutten ikke var så stor, men den ville han slet ikke have, så det blev den store

Ej hvor sjovt  

Her ville min datter ikke tage imod de runde, så jeg prøvede lidt af hvert og det endte med at blive flade latex, hun begyndte først at bruge sut i 4mdrs alderen

Anmeld

17. maj 2011

Sabina92

Jeg prøvede mange sutter men MAM de dur

Anmeld

17. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi bruger både Silikone og Latex - men kun de runde sutter

Anmeld

17. maj 2011

LenaJohansen

MoarHvidovre skriver:

Vi bruger både Silikone og Latex - men kun de runde sutter

Det er ikk tit jeg har hørt nogen tage imod begge slags

Anmeld

17. maj 2011

Angelspot

LenaJohansen skriver:

Ej hvor sjovt  

Her ville min datter ikke tage imod de runde, så jeg prøvede lidt af hvert og det endte med at blive flade latex, hun begyndte først at bruge sut i 4mdrs alderen

Jeg prøvede også dem i latex, de flade, den kunne vi få ham til at tage ind imellem hvis han var meget træt. Og så gik vi lissom bare ud fra at han ikke var glad for sut. Men han har et vildt stort suttebehov, så han voksede jo som en gal fordi han skulle lægges til hele tiden, jeg troede jo drengen var sulten Men så havde jeg kun de store runde en dag hvor den anden var blevet væk og han var ked af det, den blev bare smuttet ind, lissim mit bryst. Så den har holdt ved

Anmeld

17. maj 2011

LRJ

Julie vil KUN bruge Anatomiske sutter, og jeg køber dem kun i silikoner

Anmeld

17. maj 2011

LenaJohansen

Angelspot skriver:

Jeg prøvede også dem i latex, de flade, den kunne vi få ham til at tage ind imellem hvis han var meget træt. Og så gik vi lissom bare ud fra at han ikke var glad for sut. Men han har et vildt stort suttebehov, så han voksede jo som en gal fordi han skulle lægges til hele tiden, jeg troede jo drengen var sulten Men så havde jeg kun de store runde en dag hvor den anden var blevet væk og han var ked af det, den blev bare smuttet ind, lissim mit bryst. Så den har holdt ved

Sådan var det os med min datter, hende lagde jeg os til konstant, men det var nu ren sutning hun brugte brystet til hihi

Anmeld

17. maj 2011

MinNoah

Her bruger vi MAM sutter - både silikone og latex, foretrækker dg klart silikone!! Og det undrer mig det er dem der er sværest at få fat på.. de er meget bedre! Min dreng er knap 2 år nu, og han kan nemt bide dem med latex over - temmelig skræmmende hvis han ligger og skal sove og han pludselig for bidt et stykke af sutten!
men ja min dreng tager imod alle slags sutter, flade,runde, latex, silicone, de dyre, de billige.... :-) Har aldrig haft problemer med det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.