Facebook køb, salg og bytte..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

pussepige

bullerbassen skriver:

Den er der ikke desværre altså kan finde gruppen men når jeg går derind er der IKKE den øverst bjælke hvor man normalt skriver en besked eller ligger billeder ind .. desværre nå pyt

Vildt underligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

bullerbassen

pussepige skriver:

Vildt underligt

ja mystisk ....

Anmeld

16. maj 2011

pussepige

bullerbassen skriver:

ja mystisk ....

Nu kan du da.. Kan se dine lækre bukser

Anmeld

16. maj 2011

bullerbassen

pussepige skriver:

ja & nej - kan kun gå ind igennem den besked jeg har fået da du taggede mig.

Kan stadigvæk ikke finde gruppen under MINE grupper og kan ikke kommentere de kommentar der er kommet på mine bukser.

Og går jeg ind på siden kommer bjælken stadigvæk ikke frem så det virker ikke rigtig....

Hvis jeg skriver en kommentar - skriver den at jeg ikke har adgang til at kommentere mystisk kan ikke få det til at virke ordenligt

Anmeld

16. maj 2011

bullerbassen

pussepige skriver:

og tak ja de er lækre

Anmeld

16. maj 2011

pussepige

bullerbassen skriver:

og tak ja de er lækre

Kan du heller ikke melde dig ud igen?? Fb opfører sig også mærkelig lige nu.. Jeg fik en besked om at jeg ikke kunne rette noget i gruppen selv om det er mig der har lavet den hmmm

Anmeld

16. maj 2011

twinny

Har ansøgt... hedder Sabrina..

Anmeld

16. maj 2011

bullerbassen

pussepige skriver:

Kan du heller ikke melde dig ud igen?? Fb opfører sig også mærkelig lige nu.. Jeg fik en besked om at jeg ikke kunne rette noget i gruppen selv om det er mig der har lavet den hmmm

Kan slet ikke få det til at virke. Og kan da slet ikke finde hvordan jeg fik lagt de første billeder ind.

Forstår det ski ikke plejer nu nok og kunn finde ud af det. Må prøver igen i morgen . Syntes da bare det er mærkeligt , kan jo se de andre ligger billeder ind.

Men er nok ikke så snu når det gælder tekniske problemer så står jeg af. Det SKAL bare virke hi hi

Anmeld

16. maj 2011

pussepige

bullerbassen skriver:

Kan slet ikke få det til at virke. Og kan da slet ikke finde hvordan jeg fik lagt de første billeder ind.

Forstår det ski ikke plejer nu nok og kunn finde ud af det. Må prøver igen i morgen . Syntes da bare det er mærkeligt , kan jo se de andre ligger billeder ind.

Men er nok ikke så snu når det gælder tekniske problemer så står jeg af. Det SKAL bare virke hi hi

Jeg har lige prøvet at ligge billeder ind men kan ikke så tror da det virker igen i morgen

Anmeld

17. maj 2011

pussepige

bullerbassen skriver:

Så virker det vidst mere optimal end i aftes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.