Facebook køb, salg og bytte..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

pussepige

Nadia&Daniel skriver:

Må man lave flere album eller skal man bare lave et blandet???

Du laver det lige som du har lyst til men helst album så der ikke ligger 1000 løse billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Nadia&Daniel

pussepige skriver:

Du laver det lige som du har lyst til men helst album så der ikke ligger 1000 løse billeder

Så man må godt lave flere album?? såsom et med børnetøj og et med tøj til moren..

Anmeld

16. maj 2011

bullerbassen

pussepige skriver:

Hey alle babyer..

Jeg har lavet en side inde på Facebook hvor man kan sælge og købe alt mellem himmel og jord.. Den er ny opstartet og tænkte på at der måske var nogle af jer herinde der havde en masse de ville af med..

http://www.facebook.com/media/set/?id=1265433971&frecId=false&qn=1305574762&tid=167657526628848&success=7&failure=0&set=oa.167716806622920#!/home.php?sk=group_167657526628848&ap=1

Syntes da bare ikke jeg kan ligge nået på siden

Anmeld

16. maj 2011

maryjane

Melder mig til

Anmeld

16. maj 2011

pussepige

Nadia&Daniel skriver:

Så man må godt lave flere album?? såsom et med børnetøj og et med tøj til moren..

Ja da

Anmeld

16. maj 2011

pussepige

bullerbassen skriver:

Syntes da bare ikke jeg kan ligge nået på siden

Kopierede lige noget som var skrevet inde på siden til en ande..

du går ind på siden , og oven over hvor du skriver en meddelelse står der opslag, link, billede, video, spørgsmål ... du trykker på billede , så kommer der 3 valgmuligheder op , så¨skal du trykke på den der hedder "opret et album med man ... ge billeder" så trykker du vælg billeder ... hvis du vil lægge flere ind af gangen kan du holde "ctrl knappen" nede mens du trykker på de billeder du vil lægge ind ... håber dette kan bruges Vis mere

Anmeld

16. maj 2011

bullerbassen

pussepige skriver:

du går ind på siden , og oven over hvor du skriver en meddelelse står der opslag, link, billede, video, spørgsmål ... du trykker på billede , så kommer der 3 valgmuligheder op , så¨skal du trykke på den der hedder "opret et album med man ... ge billeder" så trykker du vælg billeder ... hvis du vil lægge flere ind af gangen kan du holde "ctrl knappen" nede mens du trykker på de billeder du vil lægge ind ... håber dette kan bruges Vis mere

Kan slet ikke finde gruppen under mine grupper  og når jeg klikker på det link du har sat ind - er der ikke den bjælke der normalt er til at skrive en meddelse og ligge billeder ind.

Plejer nu nok og kunne finde ud af det - men kan ikke se den på siden...

Anmeld

16. maj 2011

bullerbassen

pussepige skriver:

Kan ikke tykke på det du har skrevt vis mere

Anmeld

16. maj 2011

pussepige

bullerbassen skriver:

Kan ikke tykke på det du har skrevt vis mere

Kan se du er medlem af gruppen så du burde kunne finde den

Anmeld

16. maj 2011

bullerbassen

Kan se du er medlem af gruppen så du burde kunne finde den

Den er der ikke desværre altså kan finde gruppen men når jeg går derind er der IKKE den øverst bjælke hvor man normalt skriver en besked eller ligger billeder ind .. desværre nå pyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.