skæld ud, hvornår.....til mødre,fædre og kreative sjæle....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2008

eliasogmor

fam.4xc skriver:

Først og fremmest ville jeg sætte ledningen fast langs væggen med lednings søm og evt ind i en liste - så tror jeg nemlig slet ik han observere den længere - det er da fristende en sådan en løs ledning der hænger der lige til at hive i

Og ja ellers ville jeg som Eva gentage mig selv en million gange.... som du kommer til mange år endnu lige meget hvad

den ledning der hænger skrå er ikke noget problem...men det er fordi den stikker ud at han syntes den er morsom tror jeg.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

Honningblomst

den ledning der hænger skrå er ikke noget problem...men det er fordi den stikker ud at han syntes den er morsom tror jeg.......

Hvis den ikke kan flyttes og vha en forlængerledning rykkes til en anden kontakt, så må du flytte ham hver gang og han skal nok nå at hive den ud en million gange endnu...-griner- der er en sandhed i at børn er et fuldtidsjob...
Knus Eva, som apropos din overskrift vil mene at skældud slet ikke er nødvendigt...eller på nogen måde givtigt.

Anmeld

12. november 2008

fam.4xc

eliasogmor skriver:

Men hvis den bliver sat "Pænt" fast langs væggen evt i ledningskassen vil den sidde så stramt at han ik kan hive den ud og så mister han vel interessen rimeligt hurtigt

Anmeld

12. november 2008

eliasogmor

fam.4xc skriver:

Men hvis den bliver sat "Pænt" fast langs væggen evt i ledningskassen vil den sidde så stramt at han ik kan hive den ud og så mister han vel interessen rimeligt hurtigt

måske det skader jo ikke at prøve....

Anmeld

12. november 2008

bette

det problem har vi også herhjemme.. suuuk.. damn det er belastende hele tiden at sige nej..
men jeg har valgt at lade den sidde i netop af samme grund som dig.. og fordi jeg ikke har andre kontakter der kan gøre jobbet..

men jeg har så sat en stol foran den.. og det hjælper (til tider vel og mærke) men han skal nok lære det.. håber ihvertfald ikke mikkel bliver ved hele livet igennem

Anmeld

12. november 2008

eliasogmor

bette skriver:

det problem har vi også herhjemme.. suuuk.. damn det er belastende hele tiden at sige nej..
men jeg har valgt at lade den sidde i netop af samme grund som dig.. og fordi jeg ikke har andre kontakter der kan gøre jobbet..

men jeg har så sat en stol foran den.. og det hjælper (til tider vel og mærke) men han skal nok lære det.. håber ihvertfald ikke mikkel bliver ved hele livet igennem

det er noget møg....jeg kan ikke dække den..da den sidder over tv bordet....

Anmeld

12. november 2008

Honningblomst

bette skriver:

Tro mig, der kommer en dag hvor du skal kæmpe med ham om at slukke computeren....

Anmeld

12. november 2008

Mette+Mathias

Altså, hvorfor får du ikke bare skiftet kontakten til en ny?? Det er da noget de fleste mænd kan gøre (min kan ihvertfald) og jeg er ret sikker på at det også er lovligt at gøre det selv,- ellers tager det i hvertfald ikke en elektriker mange minutter, så det er vel begrænset hvor dyrt det kan blive?

Når du så har en ny fin kontakt, køber du bare sådan en dims, så man ikke kan slukke den, - den har jeg selv haft meget glæde af, - da jeg blev ved med at slukke den kontakt som styrede min pc på arbejdet

Anmeld

13. november 2008

Miamaja

eliasogmor skriver:

jeg har et kæmpe problem med elias...... vi har en stikkontakt , lige i hovedehøjde, som han går og slukker for og hiver ud....hele dagen er så gået med skrigeri , hver gang jeg har fjernet ham, og fortalt ham at den må man ikke pille ved....har sat ham ind på værelset og givet ham noget legetøj, eller leget med ham.... så går der lige 30 sek så er han ved stikkontakten igen....for en lille time siden fik jeg bare nok...og kom til at hæve stemmen for blot at finde ud af ,at det ikke hjalp en dyt.....nu sidder han ved mig og klynker...( stakkels baby)...hvornår er det at de begynder at forstå at et nej betyder "du må ikke"..... og er der nogen der er lidt kreative og laver en boks men evt kunner sætte udenover...eller findes det nu? ondt i hovedet knus fra louise...

hahaaa.. tillykke vi har nodagtig samme problem! guldklumpen her synes alt hvad der hedder NEJ! er maegtig sjovt og spaendende
de siger det gaar over paa et tidspunkt

Anmeld

13. november 2008

eliasogmor

og her til morgen starter han på det samme igen..jeg sad i sofaen og sagde" du må ikke" han kiggede på mig og storsmilede og slukkede for kontakten......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.