skæld ud, hvornår.....til mødre,fædre og kreative sjæle....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. november 2008

eliasogmor

jeg har et kæmpe problem med elias...... vi har en stikkontakt , lige i hovedehøjde, som han går og slukker for og hiver ud....hele dagen er så gået med skrigeri , hver gang jeg har fjernet ham, og fortalt ham at den må man ikke pille ved....har sat ham ind på værelset og givet ham noget legetøj, eller leget med ham.... så går der lige 30 sek så er han ved stikkontakten igen....for en lille time siden fik jeg bare nok...og kom til at hæve stemmen for blot at finde ud af ,at det ikke hjalp en dyt.....nu sidder han ved mig og klynker...( stakkels baby)...hvornår er det at de begynder at forstå at et nej betyder "du må ikke"..... og er der nogen der er lidt kreative og laver en boks men evt kunner sætte udenover...eller findes det nu? ondt i hovedet knus fra louise...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

Fam. Madsen

eliasogmor skriver:

jeg har et kæmpe problem med elias...... vi har en stikkontakt , lige i hovedehøjde, som han går og slukker for og hiver ud....hele dagen er så gået med skrigeri , hver gang jeg har fjernet ham, og fortalt ham at den må man ikke pille ved....har sat ham ind på værelset og givet ham noget legetøj, eller leget med ham.... så går der lige 30 sek så er han ved stikkontakten igen....for en lille time siden fik jeg bare nok...og kom til at hæve stemmen for blot at finde ud af ,at det ikke hjalp en dyt.....nu sidder han ved mig og klynker...( stakkels baby)...hvornår er det at de begynder at forstå at et nej betyder "du må ikke"..... og er der nogen der er lidt kreative og laver en boks men evt kunner sætte udenover...eller findes det nu? ondt i hovedet knus fra louise...

hej

ja jeg ved ikke hvornår de kan forstå et nej.. men jeg vil da lige fortælle at jeg har set et eller andet sted en dims man kunne sætte på stikkontakterne men kan selvfølgelig ikke huske hvor jeg har set den

men mon ikke det vil kunne findes på nette...60.png

håber at dagen imorgen bliver beder..

sandra

Anmeld

12. november 2008

eliasogmor

Familien Madsen skriver:

hej

ja jeg ved ikke hvornår de kan forstå et nej.. men jeg vil da lige fortælle at jeg har set et eller andet sted en dims man kunne sætte på stikkontakterne men kan selvfølgelig ikke huske hvor jeg har set den

men mon ikke det vil kunne findes på nette...60.png

håber at dagen imorgen bliver beder..

sandra

det skal være sådan en man sidder på når der er et stik i???

Anmeld

12. november 2008

eliasogmor

her er årsagen til problemet....

Anmeld

12. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hvor vigtig er den stikkontakt? For man kan købe nogle små propper til at komme i. Men så kan man ikke bruge den. Du kan vist købe dem i alle lampebutikker

Anmeld

12. november 2008

Honningblomst

Åh, det er jo bare så spændende og sjovt for sådan en lille gut alt det han kan gøre ved at trykke på sådan en knap...
Tror godt de forstår et nej, men de er bare så lyststyret at det næsten eller faktisk er umuligt ikke at gøre det.
Jeg ville vælge at sætte sætte stikket i en anden kontakt og så putte en prop i den her kontakt så han ikke stikker noget ind i den og får stød...ligner nemlig ikke en af de helt nye kontakter og dermed er den heller ikke helt ufarlig.
Du kan også vælge at ignore det, men det er nok ikke lige måden med noget som el, da det jo ikke er ufarligt.
Knus Eva...som fjernede ting i en vis alder, fordi jeg synes der kunne komme alt for mange nej'er og det er jo kun en overgang.

Anmeld

12. november 2008

eliasogmor

Jeanne skriver:

Hvor vigtig er den stikkontakt? For man kan købe nogle små propper til at komme i. Men så kan man ikke bruge den. Du kan vist købe dem i alle lampebutikker

det er så kontakten der styrer hele stuen..tv, internet, dvd....og har overvejet et andet stik men det hjælper ikke.....

Anmeld

12. november 2008

eliasogmor

Eva skriver:

Åh, det er jo bare så spændende og sjovt for sådan en lille gut alt det han kan gøre ved at trykke på sådan en knap...
Tror godt de forstår et nej, men de er bare så lyststyret at det næsten eller faktisk er umuligt ikke at gøre det.
Jeg ville vælge at sætte sætte stikket i en anden kontakt og så putte en prop i den her kontakt så han ikke stikker noget ind i den og får stød...ligner nemlig ikke en af de helt nye kontakter og dermed er den heller ikke helt ufarlig.
Du kan også vælge at ignore det, men det er nok ikke lige måden med noget som el, da det jo ikke er ufarligt.
Knus Eva...som fjernede ting i en vis alder, fordi jeg synes der kunne komme alt for mange nej'er og det er jo kun en overgang.

ja det er en gammel kontakt..men desværre nødvendig.....

Anmeld

12. november 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

ja det er en gammel kontakt..men desværre nødvendig.....

Så må du løfte ham væk hver gang og sige stille og roligt nej....igen igen iegn igen igen igen igen igen igen....og tusind gange mere. Der kan gå lang tid før han kan styre sin lyst og lade dit nej bestemme...
Knus Eva,...

Anmeld

12. november 2008

fam.4xc

Først og fremmest ville jeg sætte ledningen fast langs væggen med lednings søm og evt ind i en liste - så tror jeg nemlig slet ik han observere den længere - det er da fristende en sådan en løs ledning der hænger der lige til at hive i

Og ja ellers ville jeg som Eva gentage mig selv en million gange.... som du kommer til mange år endnu lige meget hvad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.