Erfaring med maling købt i Bilka?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

twinny

signe. skriver:

Ja okay, det jo ikke liiiiige det man har lyst til, der skal følge med støvkluden

Nej overhovedet ikk... Så brug heller pengene på dyr maling,  også holder det længere og man kan vaske væggen a..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Hvem?

ved du hvilket navn/mærke det var? Kan se der er dele meninger nemlig   og hvilken farve skulle den dække? her skal jeg bruge en hvid der skal dække en lys sandfarve..

Kan ik huske mærke, men det var en speciel hvor der stod køkken/bad på, den var også hvid og skulle dække en lys grå, hvilket den klarede helt fint

Og du kan sagtens vaske væggene rene, da glansen er så høj

Anmeld

16. maj 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Kan ik huske mærke, men det var en speciel hvor der stod køkken/bad på, den var også hvid og skulle dække en lys grå, hvilket den klarede helt fint

Og du kan sagtens vaske væggene rene, da glansen er så høj

og du malede kun 2 gange? Men det er også først efter 23 sep der skal males... må jo helst ikke anstrenge mig for meget under den  her gravidtet..

Anmeld

16. maj 2011

Hvem?

signe. skriver:

og du malede kun 2 gange? Men det er også først efter 23 sep der skal males... må jo helst ikke anstrenge mig for meget under den  her gravidtet..

Nej, du ska slappe heeeeeelt af, søde.

Ja, kun 2 gange, super nemt

Anmeld

16. maj 2011

lara82

TrineCT skriver:

Malingen er tynd og du skal over 4 gange før det dækker. Det kan ikke betale sig at købe hos Bilka. Prisen bliver den samme hvis du køber hos en malerforhandler og så skal du kun male over 2 gange.

Trine 

Ville faktisk skrive det samme - køb en anden maling - vi malede for tre mdr. siden og købte Flügger, hvilket er super ift. kvalitet/dækkeevne osv.

Anmeld

16. maj 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Nej, du ska slappe heeeeeelt af, søde.

Ja, kun 2 gange, super nemt

ja, havde ellers lige fået kørt mig selv op over at NU sku der males, selvfølgelig med god udluftning, og så siger min skønne kæreste, om det ikke var bedst jeg liiiige tog den med ro denne gang.. hmm jo og hans maskinstation er jo ved at være oppe at kører nu, så han har heller ikke rigtig tid.. så malingen må blive et efterårsprojekt..

Anmeld

16. maj 2011

hvinanden

Vi har malet med maling fra bilka flere gange, og der har ikke været problem med hverken at det smitter af eller ikke dækker ordentligt.

Tror vi købte det der hedder tendens??? Og vi fik det på bud til halv pris, så prøv at holde øje med kataloget hvis i bestemmer jer for det

Anmeld

16. maj 2011

signe.

hvinanden skriver:

Vi har malet med maling fra bilka flere gange, og der har ikke været problem med hverken at det smitter af eller ikke dækker ordentligt.

Tror vi købte det der hedder tendens??? Og vi fik det på bud til halv pris, så prøv at holde øje med kataloget hvis i bestemmer jer for det

tusind tak.. i hvert fald køber vi ikke det helt dyre... det er kun 3 værelser der skal have en tur hehe

Anmeld

16. maj 2011

hvinanden

signe. skriver:

tusind tak.. i hvert fald køber vi ikke det helt dyre... det er kun 3 værelser der skal have en tur hehe

Vi har malet to hele huse og været fint tilfredse, men bruger dog også briller måske det bare er mig der ikke kan se forskel

God arbejdslyst

Anmeld

16. maj 2011

Kofoed.

Jeg bruger ALTID Bilkas tendens 1 maling. Vi snakker med forhandleren om hvordan den var i forhold til fluggers og han sagde at Tendens 1 og fluggers bedste variant består af de sammen "ingredienser".

Vi er lige flyttet, hvor hele lejligheden blev malet med Tendens 1, brugte 2 9-liters spande, væggende blev malet en gang og det var nok.

Tendens 3 er lort, den dækker først 3 gang.

Tendens 2 er fin, hvis du maler sammen farve, altså hvis de hvide vægge er blevet beskidte (støv eller sol), så dækker den fint.

Er der røget, ja så kan alt maling have problemer med at dække - som du sikkert allerede ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.