Erfaring med maling købt i Bilka?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.757 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

signe.

Ja som overskriften lyder

skal til at male 3 værelser herhjemme, så skal bruge i hvert fald en 10 liters spand, og så så jeg at Bilka havde noget maling til knap 500 kr for 10 liter.. det jo ret billigt men er der nogen der har erfaring med maling købt der, hvis det IKKE er sadolin maling jo, som de også nogle gange sælger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

TrineCT

Malingen er tynd og du skal over 4 gange før det dækker. Det kan ikke betale sig at købe hos Bilka. Prisen bliver den samme hvis du køber hos en malerforhandler og så skal du kun male over 2 gange.

Trine 

Anmeld

16. maj 2011

LRJ

TrineCT skriver:

Malingen er tynd og du skal over 4 gange før det dækker. Det kan ikke betale sig at købe hos Bilka. Prisen bliver den samme hvis du køber hos en malerforhandler og så skal du kun male over 2 gange.

Trine 

Vi købte det da vi flyttede ind i vores hus og det dækkede bare ikke en skid!!

Anmeld

16. maj 2011

Hvem?

signe. skriver:

skal til at male 3 værelser herhjemme, så skal bruge i hvert fald en 10 liters spand, og så så jeg at Bilka havde noget maling til knap 500 kr for 10 liter.. det jo ret billigt men er der nogen der har erfaring med maling købt der, hvis det IKKE er sadolin maling jo, som de også nogle gange sælger...

Jeg har li malet køkken med en maling derfra, en glans 50 og den var super

Anmeld

16. maj 2011

SiLiMiMa

TrineCT skriver:

Trine 

kan jeg kun bekræfte køb en ordentlig maling hos maleren!

Anmeld

16. maj 2011

musse1

signe. skriver:

jeg har hørt, det går an på vilken, af mærkerne du køber i bilka, de har fået sådan nogle kakter, og den ene skulle være ret god..

har dog ik selv prøvet den

Anmeld

16. maj 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Jeg har li malet køkken med en maling derfra, en glans 50 og den var super

ved du hvilket navn/mærke det var? Kan se der er dele meninger nemlig   og hvilken farve skulle den dække? her skal jeg bruge en hvid der skal dække en lys sandfarve..

Anmeld

16. maj 2011

signe.

Lone H. skriver:

Vi købte det da vi flyttede ind i vores hus og det dækkede bare ikke en skid!!

okay sådan noget har jeg nemlig også prøvet en gang, købt i jem og fix, men efterføgende har jeg snakket med nogle som kun havde godt at sige om jem og fix maling.. og nu hvor bilka havde tilbud, kunne det jo være det var okay..

Anmeld

16. maj 2011

twinny

Jeg kender en der er maler og han siger det er noget l*rt.... Vi flyttede ind i lejlighed hvor der var meget med sådan noget billig maling og det smittede a. Man kunne ikk tørre væggen a uden malingen røg med a..

Anmeld

16. maj 2011

signe.

Baby-støv skriver:

Jeg kender en der er maler og han siger det er noget l*rt.... Vi flyttede ind i lejlighed hvor der var meget med sådan noget billig maling og det smittede a. Man kunne ikk tørre væggen a uden malingen røg med a..

Ja okay, det jo ikke liiiiige det man har lyst til, der skal følge med støvkluden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.