Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg testede positiv 4+1, dagen før forventet mens
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg testede positiv 4+6, men er så blevet sat 5 dage tilbage efter scanning. Så jeg har egentlig været 4+1.
Jeg var gået 1 uge over tid, så min ægløsning må have været meget sent i min cyklus..
Tak for svar - indtil nu.
Hører gerne fra mange flere .
Jeg testede positivt 2 dage før tid Ku ik gøre det før, da jeg havde fået ovitrelle, som også giver en positiv, men falsk test
Jeg gik to uger over tid inden jeg fik en positiv test.
AnnaB. skriver: Hej. Bare fordi jeg er nysgerrig, så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvornår I kunne teste positiv. Jeg er 3 uger over dagen for sidste mens, men er ifølge testen ikke gravid. Da jeg kun lige har smidt p-pillerne, og i øvrigt ikke har symptomer på noget, regner jeg med, at det er, som det er. Men, hvornår kunne I teste positiv? Har indtryk af at det er meget forskelligt. På forhånd tak, Anna.
Hej.
Bare fordi jeg er nysgerrig, så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvornår I kunne teste positiv. Jeg er 3 uger over dagen for sidste mens, men er ifølge testen ikke gravid. Da jeg kun lige har smidt p-pillerne, og i øvrigt ikke har symptomer på noget, regner jeg med, at det er, som det er.
Men, hvornår kunne I teste positiv? Har indtryk af at det er meget forskelligt.
På forhånd tak, Anna.
Jeg kunne teste 6+? første gang
anden gang 3+5, og ligeledes 3 gang
min cyklus er 27 dage og testede positiv 3 dage før mens
Din mens skal nok komme, jeg tror bare at din cyklus er forvirret pga. det fornylige p pille stop så tror ikke at det betyder graviditet ..
Jeg har selv prøvet ik at få mens i nogle måneder da jeg stoppede med at tage p piller
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128