Hvornår kunne I teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.729 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

AnnaB.

Hej.

Bare fordi jeg er nysgerrig, så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvornår I kunne teste positiv. Jeg er 3 uger over dagen for sidste mens, men er ifølge testen ikke gravid. Da jeg kun lige har smidt p-pillerne, og i øvrigt ikke har symptomer på noget, regner jeg med, at det er, som det er.

Men, hvornår kunne I teste positiv? Har indtryk af at det er meget forskelligt.

På forhånd tak, Anna.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Mira0911

Jeg testede 3+4 en uge før mens...

Anmeld

16. maj 2011

Gaia

Jeg testede pos. 4+3 Ved ik hvor jeg havde den tålmodighed fra, men ventede altså til jeg var 3 dage over tid.

Anmeld

16. maj 2011

Nanastep

jeg testede positiv 4+0

Anmeld

16. maj 2011

Leonora25

Jeg blev testet positiv hos lægen da jeg var 3+0 og knap en uge efter kunne jeg selv teste positiv med hjemmetest.

Anmeld

16. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Da jeg var omkring 4 uger henne..... Men havde haft på fornemmelsen at jeg var gravid allerede 2 uger forinden, men testen viste en tydelig streg.

Anmeld

16. maj 2011

Bavianis

Den ene gang var et par dage før forventet mens, den anden gang var det først et par dage efter jeg kunne se en streg. Det kommer an på hvor sent ægget sætter sig fast, og det er forskelligt fra cyklus til cyklus.

Anmeld

16. maj 2011

SussieThyssen

AnnaB. skriver:

Hej.

Bare fordi jeg er nysgerrig, så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvornår I kunne teste positiv. Jeg er 3 uger over dagen for sidste mens, men er ifølge testen ikke gravid. Da jeg kun lige har smidt p-pillerne, og i øvrigt ikke har symptomer på noget, regner jeg med, at det er, som det er.

Men, hvornår kunne I teste positiv? Har indtryk af at det er meget forskelligt.

På forhånd tak, Anna.

ca 12 -16 uge

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. maj 2011

Filippa & Liva

Jeg kunne først få testen positiv i uge 5...

Anmeld

16. maj 2011

LRJ

Det tidligste jeg har testede positiv var 7+ noget ved blodprøve ved lægen, og det seneste 16+4 og det var osse ved en blodprøve ved lægen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.