Mænd! :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

malliebooh

SussieThyssen skriver:

Nix..og hemmeligheden er at få dem til at tro at de har ret..selv når de har uret..og så vende dem 180 grader

hm ja.. det vil måske hjælpe lidt på nogle ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Noahmor

MalleH skriver:

tror allerede han får det hårdt ved mig, for der er ingen kære mor her.. min mor har ikke ryddet mit værelse op siden jeg var 4 år.. og jeg kan da selv lave min mad og vaske mit tøj, jeg har det udemærket!

Forstår ikke at de mødre, der gør alt for deres børn, at de ikke forstår at de gør dem en bjørnetjeneste.

Du kommer til at have tålmodighed med din kæreste, for han kan nok ikke engang koge en gang pasta. 

Anmeld

16. maj 2011

malliebooh

Noahmor skriver:

Forstår ikke at de mødre, der gør alt for deres børn, at de ikke forstår at de gør dem en bjørnetjeneste.

Du kommer til at have tålmodighed med din kæreste, for han kan nok ikke engang koge en gang pasta. 

Næh, han kan stege ting og så kan han lave knorrs bearnaise.

Anmeld

16. maj 2011

Dansker i England

SussieThyssen skriver:

Hmm...ikke for at være en lyseslukker...men hvis du har SÅ meget at brokke dig over allerede inden I er flyttet sammen...hvorfor i alverden så overhovedet flytte sammen??

I mit univers så elsker man hinanden på godt og ondt... HVIS man er nyforelsket og parat til at flytte sammen..og skeler ikke til hvor forkælet kæresten er.

At han så er det er noget andet..I guder om jeg gad gå ind til et liv med en mand, der er vant til at blive vartet op i hoved og den der vender bagud af MOAR.
Hvorfor gør du det, hvis du allerede er smæk irriteret over at han er det, endnu inden I flytter sammen?
For du tror da ikke det bliver anderledes...gør du?

Kærligst
Sussie

Helt enig - sorry TS, men jeg tænkte det samme som Sussie

Anmeld

16. maj 2011

malliebooh

Dansker i England skriver:

Helt enig - sorry TS, men jeg tænkte det samme som Sussie

Det gjorde du nok, men nu har jeg forklaret at jeg ikke brokker mig over at han er forkælet, fordi han udemærket godt ved at det kommer til at ændre sig.. Tålmodighed med det skal jeg nok have. Jeg brokker mig over at han godt, bare engang imellem kunne se at ikke alt kan gå efter hans hoved.. 

Jeg siger jo ingen steder i denne tråd, at jeg aldrig har haft det så godt som jeg har det med ham. For det er sådan jeg har det. At han på visse punkter er ansvarsfuld og han passer da sit arbejde som han skal osv. Og hvis jeg vidste at det ikke ville komme til at gå, så ville jeg ikke flytte sammen med ham overhovedet?

Anmeld

16. maj 2011

Tkcuf

Så må du jo genoverveje om han er det værd? Jeg mener hvis det her kan pisse dig af, hvad så når de rigtig irriterende problemer ved at bo sammen dukker op? Du kan da ikke holde til at bo sammen med en prinsesse fyr der altid vil ha ret, vil ha sin vilje, vil ha alt serveret. Hvis i allerede nu ikke passer sammen, så kommer i nok ikke bedre ud af det ved at bo sammen.

Man skal vel kun flytte sammen hvis man bare ikke kan vente med at bo sammen

Anmeld

16. maj 2011

malliebooh

Tkcuf skriver:

Så må du jo genoverveje om han er det værd? Jeg mener hvis det her kan pisse dig af, hvad så når de rigtig irriterende problemer ved at bo sammen dukker op? Du kan da ikke holde til at bo sammen med en prinsesse fyr der altid vil ha ret, vil ha sin vilje, vil ha alt serveret. Hvis i allerede nu ikke passer sammen, så kommer i nok ikke bedre ud af det ved at bo sammen.

Man skal vel kun flytte sammen hvis man bare ikke kan vente med at bo sammen

JEG synes han er det værd, og har længe gerne ville flytte sammen med ham? Der er bare først penge til det nu her. At jeg synes denne ene ting er lidt træls, er ikke nogen grund til at slutte det af med ham.. Det synes jeg da ihvertfald ikke? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.