Puha, nogen gange kan tålmodigheden med manden godt rende op.. 
Han har haft det som blommen i et æg hele sit liv, og har det STADIG sådan! (Han bor stadig ved sine forældre) Morgenmad står til ham om morgenen og aftensmad er klar når han kommer hjem. Hans værelse, gør hans mor rent. Hans tøj bliver vasket og lagt sammen og lagt i skabet, af hans mor! Han har ingen huslige pligter, udover lige at stille sit brugte service på køkkenbordet. Han har boet i det samme hus på landet med hans forældre hele sit liv.
Nu er planen at vi skal flytte sammen her efter sommerferien. Han skal starte på skole til d. 5 september, jeg vil helst flytte til d. 1 august, (han vil først til d. 1 september) fordi så slipper jeg for at skulle søge værelse fra ny på skolehjem og så skal jeg ikke slæbe ALLE mine ting til Odense for kun 3 uger.. (sengetøj, tv, computer, elkeddel, osv osv osv)
Men fordi at vi først snakkede om d. 1 september.. SÅ SKAL DET BARE VÆRE D. 1 SEPTEMBER , og ikke ét sekund før! Han fatter ikke, at man ikke bare lige sådan kan regne med at der er en lejlighed til når det passer ham. og ifølge ham vil han hellere skulle vente ekstra tid end at skulle før!.. årha!! Han siger det blir dyrere i benzin, hvis han skal køre hjem på arbejde fra august til september, det er også rigtigt nok for hans forældre bor 3 km fra hans arbejde, MEN det giver ingen forskel som hvis vi skulle vente til efter september og han så skal køre til den samme by som vi skal bo i, for at tage toget ned til skolen. Det er bare fordi, at jeg ikke skal have min vilje.. uh det kan pisse mig af at han skal være så snæversynet og det bare alt sammen kun skal passe ham.
Puhaa, som kom jeg også af med lidt negativt energi..
Anmeld