Mænd! :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

malliebooh

Puha, nogen gange kan tålmodigheden med manden godt rende op.. 

Han har haft det som blommen i et æg hele sit liv, og har det STADIG sådan! (Han bor stadig ved sine forældre) Morgenmad står til ham om morgenen og aftensmad er klar når han kommer hjem. Hans værelse, gør hans mor rent. Hans tøj bliver vasket og lagt sammen og lagt i skabet, af hans mor! Han har ingen huslige pligter, udover lige at stille sit brugte service på køkkenbordet. Han har boet i det samme hus på landet med hans forældre hele sit liv.

Nu er planen at vi skal flytte sammen her efter sommerferien. Han skal starte på skole til d. 5 september, jeg vil helst flytte til d. 1 august, (han vil først til d. 1 september) fordi så slipper jeg for at skulle søge værelse fra ny på skolehjem og så skal jeg ikke slæbe ALLE mine ting til Odense for kun 3 uger.. (sengetøj, tv, computer, elkeddel, osv osv osv) 

Men fordi at vi først snakkede om d. 1 september.. SÅ SKAL DET BARE VÆRE D. 1 SEPTEMBER , og ikke ét sekund før! Han fatter ikke, at man ikke bare lige sådan kan regne med at der er en lejlighed til når det passer ham. og ifølge ham vil han hellere skulle vente ekstra tid end at skulle før!.. årha!! Han siger det blir dyrere i benzin, hvis han skal køre hjem på arbejde fra august til september, det er også rigtigt nok for hans forældre bor 3 km fra hans arbejde, MEN det giver ingen forskel som hvis vi skulle vente til efter september og han så skal køre til den samme by som vi skal bo i, for at tage toget ned til skolen. Det er bare fordi, at jeg ikke skal have min vilje.. uh det kan pisse mig af at han skal være så snæversynet og det bare alt sammen kun skal passe ham.

Puhaa, som kom jeg også af med lidt negativt energi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

SussieThyssen

Hmm...ikke for at være en lyseslukker...men hvis du har SÅ meget at brokke dig over allerede inden I er flyttet sammen...hvorfor i alverden så overhovedet flytte sammen??

I mit univers så elsker man hinanden på godt og ondt... HVIS man er nyforelsket og parat til at flytte sammen..og skeler ikke til hvor forkælet kæresten er.

At han så er det er noget andet..I guder om jeg gad gå ind til et liv med en mand, der er vant til at blive vartet op i hoved og den der vender bagud af MOAR.
Hvorfor gør du det, hvis du allerede er smæk irriteret over at han er det, endnu inden I flytter sammen?
For du tror da ikke det bliver anderledes...gør du?

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. maj 2011

malliebooh

SussieThyssen skriver:

Hmm...ikke for at være en lyseslukker...men hvis du har SÅ meget at brokke dig over allerede inden I er flyttet sammen...hvorfor i alverden så overhovedet flytte sammen??

I mit univers så elsker man hinanden på godt og ondt... HVIS man er nyforelsket og parat til at flytte sammen..og skeler ikke til hvor forkælet kæresten er.

At han så er det er noget andet..I guder om jeg gad gå ind til et liv med en mand, der er vant til at blive vartet op i hoved og den der vender bagud af MOAR.
Hvorfor gør du det, hvis du allerede er smæk irriteret over at han er det, endnu inden I flytter sammen?

Kærligst
Sussie

Jeg er sådan set ikke irriteret over at han blir forkælet i hoved og røv af mor.. Det var sådan set bare en lille "forhistorie" til hvorfor han har den indstilling at ting skal passe efter hans hoved.. og det her er sådan set også det eneste jeg brokker mig over ved ham, at han ikke kan se at man ikke kan regne med at få en lejlighed til en bestemt dato. Hvis jeg havde haft SÅ mange ting at brokke mig over, så havde jeg ikke været sammen med ham i 2 år. 

Anmeld

16. maj 2011

SussieThyssen

MalleH skriver:

Jeg er sådan set ikke irriteret over at han blir forkælet i hoved og røv af mor.. Det var sådan set bare en lille "forhistorie" til hvorfor han har den indstilling at ting skal passe efter hans hoved.. og det her er sådan set også det eneste jeg brokker mig over ved ham, at han ikke kan se at man ikke kan regne med at få en lejlighed til en bestemt dato. Hvis jeg havde haft SÅ mange ting at brokke mig over, så havde jeg ikke været sammen med ham i 2 år. 

Jaja...man må jo håbe på at han finder ud af, at tingene ikke kommer flyvende gennem luften, når han bliver sig selv sammen med dig

Anmeld

16. maj 2011

malliebooh

SussieThyssen skriver:

Jaja...man må jo håbe på at han finder ud af, at tingene ikke kommer flyvende gennem luften, når han bliver sig selv sammen med dig

Tjah, men han er også godt klar over at han ikke kommer til at få det som hjemme ved sin mor og det har jeg sagt allerede inden vi snakkede om at flytte sammen.. Ville bare ønske at han engang imellem gad lytte til mig, istedet for at sætte sig på røven med arme på kryds med det samme. 

Anmeld

16. maj 2011

Noahmor

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Han lyder som en, der ville have rigtig godt af at komme ud og bo for sig selv først. 

Han får da et kæmpe chok, når mor lige pludselig ikke er der til at gøre det hele. 

Anmeld

16. maj 2011

SussieThyssen

MalleH skriver:

Tjah, men han er også godt klar over at han ikke kommer til at få det som hjemme ved sin mor og det har jeg sagt allerede inden vi snakkede om at flytte sammen.. Ville bare ønske at han engang imellem gad lytte til mig, istedet for at sætte sig på røven med arme på kryds med det samme. 

Utroligt så tøsefornærmede mænd i grunden kan blive, ikk??

Anmeld

16. maj 2011

malliebooh

SussieThyssen skriver:

Utroligt så tøsefornærmede mænd i grunden kan blive, ikk??

Ja, det er det faktisk..

og de fleste gange hvor han gør det, ender det med at jeg alligevel har ret

Det er jo åbenbart bare ikke så nemt for mænd at indrømme at de ikke altid har ret

Anmeld

16. maj 2011

SussieThyssen

MalleH skriver:

Ja, det er det faktisk..

og de fleste gange hvor han gør det, ender det med at jeg alligevel har ret

Det er jo åbenbart bare ikke så nemt for mænd at indrømme at de ikke altid har ret

Nix..og hemmeligheden er at få dem til at tro at de har ret..selv når de har uret..og så vende dem 180 grader

Anmeld

16. maj 2011

malliebooh

Noahmor skriver:

Han lyder som en, der ville have rigtig godt af at komme ud og bo for sig selv først. 

Han får da et kæmpe chok, når mor lige pludselig ikke er der til at gøre det hele. 

tror allerede han får det hårdt ved mig, for der er ingen kære mor her.. min mor har ikke ryddet mit værelse op siden jeg var 4 år.. og jeg kan da selv lave min mad og vaske mit tøj, jeg har det udemærket!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.