Fuld update på: Hvor unfair er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Benjamins'mor

MalleH skriver:

Ja puha, det bliver ikke sjovt.

Nej, det gør det nemlig ikke.

For jeg ved vi skal igennem en masse med statsamtet. For han vil også have Benjamin, selvom han ikke kan klare at være alene med ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

malliebooh

benjamins'mor skriver:

Nej, det gør det nemlig ikke.

For jeg ved vi skal igennem en masse med statsamtet. For han vil også have Benjamin, selvom han ikke kan klare at være alene med ham.

åh 

Anmeld

16. maj 2011

Grynt

Syntes det lyder som om han fortæller dig på rigtig mange måder, at han ikke gider dette forhold. Tror du må indse, at tiden er kommet, hvor det er slut og komme vidre. Alt det bedste til dig.

Grynt

Anmeld

16. maj 2011

miinimeal

du kender min mening, det bliver ikk ved med at gå søde, han stopper ikk, han bliver bare ved og sådan vel det måske altid være desværre.

håber du gør hvad der er bedst for dig og benjamin, og så du kan blive rigtig glad igen

Anmeld

16. maj 2011

Benjamins'mor

Grynt/Tina skriver:

Syntes det lyder som om han fortæller dig på rigtig mange måder, at han ikke gider dette forhold. Tror du må indse, at tiden er kommet, hvor det er slut og komme vidre. Alt det bedste til dig.

Grynt

Synes så bare han skulle sige det i stedet.

Anmeld

16. maj 2011

jydeinden

i mine øre lyder det også som om det forhold ER slut, hvis man virkeligt vil det, ja så overholder man aftaler, og man behandler hinanden med respekt, kan man ikke det, ja hvorfor så være sammen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.