Nu kommer den fulde update. Har ikke lige haft gidet at lave den før nu, da jeg bare har haft brug for at samle mine tanker.
Som sagt kom kæresten først hjem ved 22-tiden, han havde fået fri kl. 16. Han sagde at han bare havde gået rundt i Bilka, og var kommet hjem med én buket blomster til 200 kr.
Han havde haft slukket begge sine mobiler, og både hans storebror og hans far havde prøvet at få fat i ham også.
Han ville ikke rigtigt snakke med mig da han kom hjem. Og han har heller ikke rigtigt villet snakke med mig henover weekenden.
Igår var vi så oppe ved et af vores vennepar, og der kom så et par sandheder frem:
1 - Da jeg stadig boede hjemme ved min mor, havde han en aften kørt mig hjem, og efter det, havde han ligget og kørt rundt med en flok tøser i bilen.
2 - Han kunne hende venindens nr. i hovedet, men han kan stadig ikke mit efter 2 år og 7 mdr.
3 - Han havde ofte været i Viborg hos dem, uden at jeg vidste noget. Han havde bare skrevet at han lagde og så tv.
- Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive/sige. Jeg tror bare dette forhold er ved at gå i stykker.
Anmeld